jag är nog den enda som inte vill ha en ny skoter här hur kul att köra om man ska va rädd om sakerna
ääh man behöver ju inte vara rädd om dom endå... när jag hade min lynx enduro 600 -98 så körde man ännu värre än med en gamm skoter för de är betydligt skönare å hoppa å leka med en nyare skoter
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
jag är nog den enda som inte vill ha en ny skoter här hur kul att köra om man ska va rädd om sakerna
ääh man behöver ju inte vara rädd om dom endå... när jag hade min lynx enduro 600 -98 så körde man ännu värre än med en gamm skoter för de är betydligt skönare å hoppa å leka med en nyare skoter
hehe nä men vad är de värsta som kan hända om man hoppar? jo att nått går av eller nått då är de ju bara fram med svetsen å svetsa inge farligt heller hehe
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
fast jag hoppar ju bara inte. har kört chickenrace med ett träd också (kan ju säga att jag inte förlorade). jag är inte speciellt försiktig när jag kör skoter, så snabb skoter och mig som förare blir nog en dålig kombination. bland annat därför jag har planerat att aldrig börja köra 2-hjulingar.
fast jag hoppar ju bara inte. har kört chickenrace med ett träd också (kan ju säga att jag inte förlorade). jag är inte speciellt försiktig när jag kör skoter, så snabb skoter och mig som förare blir nog en dålig kombination. bland annat därför jag har planerat att aldrig börja köra 2-hjulingar.
hahahah!!! illa
jag har hunnit med att ha en lynx 3300 gls -87, en ski-doo trapper 600 årsmodell okänt haha! och en ski-doo mxz 380 f h.o -01 (jo den gick framåt och ja den tog sig, för alla som är så negativa haha !). har även inom familjen haft en , GRIZZLY *haha* (pansarvagn),lynx st 600 -03, en lynx touring 500 lc -00 åsså har vi nu bara värstingen, en lynx 5900 -97 haha, har den och drar hem veden med, men sportmaskin är det ju inte precis haha !
Då kanske nån kan tipsa om en vettig touring skoter (beg) för max 50-60 000 här Jag o brorsan delade på en gammal Yamaha 400 cc nånting kortbandare på den tiden man va mycket uppåt Nälden, men nu är det några år sen jag ens satt på en skoter.