Hej Tjejer!
Nu har det hänt grejer!
![smile](img/smilies/smile.png)
Jag kan idag bekräfta att jag kommer att kunna genomföra denna tjejträff på en riktigt fin motorbana! Känns jättekul att jag har fått så otroligt bra samarbetspartners!
Vi kommer alltså INTE att vara på Lunda flygfält, jag har lyckats få till att vi kommer att kunna vara på en riktigt bana. Ni kommer att få chansen till att ta tävlingslicens eller en enklare licens om ni vill det.
Vilken motorbana frågar ni? Det vill jag ännu inte avslöja, men jag lovar er, ni vill inte missa det här!
![wink](img/smilies/wink.png)
Min tanke med allt detta har hela tiden varit att få fler tjejer till motorsporten.
Jag driver ett företag, bygger om min bil, umgås med familj och vänner, men jag vill ändå ta mig tiden till att få er tjejer till att få prova på hur kul det faktiskt är att testa bilen på bana! Och nu är den chansen här!
Ni kommer att få fullständig information och exakta datum och tider fortlöpande.
MEN för att detta ska fungera som jag hoppas, så behöver jag information från er nu!
Jag vill att ni skickar ett mail till mig på helene@brotec.nu där vill jag att ni skriver följande:
Namn + personnummer
Fullständig kontakt-info (adress+tele)
Bil
Skicka detta mail till mig så kommer jag att svara omgående. Jag har ett par roliga nyheter att meddela, men de håller jag inne på ett par dagar till!
Tro mig, ni vill inte missa denna chans till att kunna testa er bil på en riktig motorbana!
![smile](img/smilies/smile.png)