Bra taskig väg mellan Kopparberg och Örebro på vissa ställen så ni som kör lågt får nog ta det lungt där. Ungefär 4 timmar. Dom ska väl stanna i Örebro några minuter och samåka med det gänget åxå.
Dåligt med svar i denna tråden! Blir det inga fler från Borlänge?!!
Darkus skrev:
Bra taskig väg mellan Kopparberg och Örebro på vissa ställen så ni som kör lågt får nog ta det lungt där. Ungefär 4 timmar. Dom ska väl stanna i Örebro några minuter och samåka med det gänget åxå.
Är det guppig väg eller är det skador som hål och liknande? Däcken får smaka skärmkant i dom lite större guppen som det är nu åt mig...
Kör du med hård sättning får du nog sätta på dej njurbälte å tandskydd
M_Back skrev:
Dåligt med svar i denna tråden! Blir det inga fler från Borlänge?!!
Darkus skrev:
Är det guppig väg eller är det skador som hål och liknande? Däcken får smaka skärmkant i dom lite större guppen som det är nu åt mig...
jag kommer med min m5a, sen en kompis till mig kommer också med sin m5a och vi åker emd från borlänge det kommer komma bra mycket fler än vad som skrivs upp här! jag vet några stycken som kommer åka med från borlänge också
Jag tar mig friheten att citera Alain Herter, "Till alla karavan åkare. Håll distans mellan bilarna så att inte någon oskyldig bli tagen bakifrån som i sista karavankörning så att inge missa att vara med på träffen. " Förra året blev carpimp påkörd och hans bil blev skrot, så håll avståndet!!
Jag åker från Borlänge men åker dagen före för att kampa där.
Ville bara säga att jag åkte till Mantorp förra helgen, Åkte från borlänge 05.00 ca och var framme 07.45 då i ganska laglig fart. Men ni ska stanna lite så det tar lite tid.
Det var int senaste karavan åkningen...det var gången före den.
Vet för jag låg först den gången.
sieri skrev:
Jag tar mig friheten att citera Alain Herter, "Till alla karavan åkare. Håll distans mellan bilarna så att inte någon oskyldig bli tagen bakifrån som i sista karavankörning så att inge missa att vara med på träffen. " Förra året blev carpimp påkörd och hans bil blev skrot, så håll avståndet!!