Growe skrev:
gissar på att det är svänghjulsgivaren. eller att kabeln glappar vid tändspolen alltså på - sidan
eftersom varvmätaren tappar signal när bilen dör
tycker att den går på tok förbra när den går för att vara något annat
anledningen att den rycker är jhu att den inte får gnista och sen får den gnista och sen ingen gnista
brukar sällan bli så jämn motorgång då
Men det sjuka är att vi har pillat med den i 2 dagar nu kollat de flesta kablar och skit. och då körde vi en runda och då sen dog den. Drog igång den med växel och startmotor. den startade och gick hur bra som helst körde nog iaf 2 mil. körde hem den och stannade. Idag när vi skulle prova igen va problemet tillbaka.
Hade ju lagt upp den i videoklipp här på Garaget också, och där trodde dom hallgivaren. är det samma sak som svänghjulsgivaren eller är det 2 skilda saker ?
"Har du inte hyfs nog att ljuga?"
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."