2994
Sök

Audi A4 2.0T Quattro

Stanceprojekt, få den så fet bil som möjligt.

266 924 Visningar
Uppdaterades senast 23 mars 2016
486 Inlägg
18 februari 2014
Trådstartare
Neo666 skrev:
Airaksinen skrev:
Neo666 skrev:
Grym Audi  du bygger på smile kommer följas

Mvh Arsen

Man tackar smile

Det var hos mig du frågade om foliering förra året wink

Det kanske de var ja, har frågst runt så mycket så kommer sällan ihåg namnen haha

474 Inlägg
18 februari 2014
Airaksinen skrev:
Neo666 skrev:
Airaksinen skrev:

Man tackar smile

Det kanske de var ja, har frågst runt så mycket så kommer sällan ihåg namnen haha

ja jag kan tänka mig hur mycket man frågar runt och så för att få ett bra pris,

Så det blev ingen folie utan plast dip istället tongue

486 Inlägg
18 februari 2014
Trådstartare
Neo666 skrev:
Airaksinen skrev:
Neo666 skrev:

Ja de var enklast oxh billigast då jag fick lite spons av Fredrik Stanceit.se smile

474 Inlägg
20 februari 2014
Airaksinen skrev:
Neo666 skrev:
Airaksinen skrev:

Ja de var enklast oxh billigast då jag fick lite spons av Fredrik Stanceit.se smile

Ja det är nice med spons smile

du kunde frågat mig också om det tongue vi skulle kunna reda ut nåt wink

486 Inlägg
20 februari 2014
Trådstartare
Neo666 skrev:
Airaksinen skrev:
Neo666 skrev:

Visste inte ens att ni höll på med plastidip haha men kolla vad white pearl med spruta och allt kostar med spons då?? smile

474 Inlägg
20 februari 2014
Airaksinen skrev:
Neo666 skrev:
Airaksinen skrev:

Visste inte ens att ni höll på med plastidip haha men kolla vad white pearl med spruta och allt kostar med spons då?? smile

Vi börjar få in lite nya plast dip leverantörer så allt ej klart än,

kan kika på det wink

plus jag menade foliering,  jag tycker inte att det är värt att plast dippa  en bil, den håller ej lika bra och jävligt svårt sen att plocka rent överallt i alla håll och sånt, min erfarenhet iaf.

Återkommer med pris förslag om dipp, om jag hittar.
fast foliet i white pearl är mkt snyggare wink
Har folierat med sån folie och ser jävligt coolt ut.

486 Inlägg
21 februari 2014
Trådstartare
Neo666 skrev:
Airaksinen skrev:
Neo666 skrev:

Vi börjar få in lite nya plast dip leverantörer så allt ej klart än,

kan kika på det wink

plus jag menade foliering,  jag tycker inte att det är värt att plast dippa  en bil, den håller ej lika bra och jävligt svårt sen att plocka rent överallt i alla håll och sånt, min erfarenhet iaf.

Återkommer med pris förslag om dipp, om jag hittar.
fast foliet i white pearl är mkt snyggare wink
Har folierat med sån folie och ser jävligt coolt ut.

Kolla spons på film också då wink

486 Inlägg
24 februari 2014
Trådstartare
Hej hopp kära följare, nu har jag äntligen fått pris på plastidipen men vart lite dyrare än vad jag trodde men vafan man lever bara en gång. Bilen blir nog allt klar till elmia. Föresten ni som vill kika på Violents monter så står vi OijOijs monter tillsammans med oijoij, Speedhunters och ABS motorsport så dit o kika så kommer ni garanterat se grymma bilsr och så kanske vi ses smile

Whitepearl blev dippen btw.

VAGIS Car Club
1 093 Inlägg
25 februari 2014
Ballt! Ska bli kul att se resultatet på dippen! smile

2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |

486 Inlägg
25 februari 2014
Trådstartare
t_one21 skrev:
Ballt! Ska bli kul att se resultatet på dippen! smile

Jamen visst, lite deal kvar på lite små grejor men jag ser ljuset i tunneln smile

486 Inlägg
26 februari 2014
Trådstartare
Good news boys and girls! Dippen beställd idag och fick ett rimligt pris på grejerna som jag är nöjd med så ett stort tack till Fredrik på stanceit.se! Så hoppas vi grejerna snart är hemma så jag kan börja dippa smile

Tjabba!

362 Inlägg
27 februari 2014
Gryyyyymt!! Kommer bli sjukt fet! även fast jag gillar din nuvarande färg skarpt! big_smile

486 Inlägg
27 februari 2014
Trådstartare
Billling skrev:
Gryyyyymt!! Kommer bli sjukt fet! även fast jag gillar din nuvarande färg skarpt! big_smile

Ah färgen är fin men man måste ha lite variation här i livet också annars blir det tråkigt efter ett tag smile

362 Inlägg
27 februari 2014
Airaksinen skrev:
Billling skrev:

Ah färgen är fin men man måste ha lite variation här i livet också annars blir det tråkigt efter ett tag smile

så är det ju också! wink

486 Inlägg
8 mars 2014
Trådstartare
Tja, väntar fortf på dippen som troligtvis kommer mån/tis så då blir den dippad är de tänkt. Idag vart de en rejäl tvätt av bil och sommarfälgarna och såklart så åkte fälgar på idag för att de var så underbart väder ute, skulle även passa på att sänka bilfan men då har fram coilsen skärvat fast så imorn efter man har jobbat så river jag loss på båda benen och rengör och putsar upp benen till nyskick så man ska kunna höja och sänka hur man vill mad ska även in till biltema och köpa lite bromsoksfärg. (vilka mer har suttit på sina sommarhjul? smile )

Höll på att glömma att imorn eller i början av veckan så ska framrutorna tonas igen, LYCKA big_smile

Tjing tjong,
Senast redigerat av Airaksinen (8 mars 2014)

VAGIS Car Club
1 093 Inlägg
9 mars 2014
Airaksinen skrev:
Tja, väntar fortf på dippen som troligtvis kommer mån/tis så då blir den dippad är de tänkt. Idag vart de en rejäl tvätt av bil och sommarfälgarna och såklart så åkte fälgar på idag för att de var så underbart väder ute, skulle även passa på att sänka bilfan men då har fram coilsen skärvat fast så imorn efter man har jobbat så river jag loss på båda benen och rengör och putsar upp benen till nyskick så man ska kunna höja och sänka hur man vill mad ska även in till biltema och köpa lite bromsoksfärg. (vilka mer har suttit på sina sommarhjul? smile )

Höll på att glömma att imorn eller i början av veckan så ska framrutorna tonas igen, LYCKA big_smile

Tjing tjong,

hur mycket tonar du ner framrutorna? smile

Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |

486 Inlägg
9 mars 2014
Trådstartare
t_one21 skrev:
Airaksinen skrev:

Tjing tjong,

Tonar dom samma som bak men vet inte riktigt hur många procent de är men typ 35 kanske smile

VAGIS Car Club
1 093 Inlägg
9 mars 2014
Airaksinen skrev:
t_one21 skrev:
Airaksinen skrev:

Tjing tjong,

Tonar dom samma som bak men vet inte riktigt hur många procent de är men typ 35 kanske smile

blå-varning mycket alltså wink

486 Inlägg
9 mars 2014
Trådstartare
t_one21 skrev:
Airaksinen skrev:
t_one21 skrev:

blå-varning mycket alltså wink

Jo de blir lätt att dom vill stanna en smile

486 Inlägg
9 mars 2014
Trådstartare
Började med att skruva fjäderbenen fram idag efter jobbet som satt fast så enda i h*lvete, vettefan om fjädern hade fastnat på nått sätt för den var tvärstum menmen med lite värme och massa svordomar så löste sig de ändå smile. Plockade bort gamla läppen för att testa nya cupra läppen men varken tid eller ork fanns så de blir nästa helg troligtvis, någon som har någon ide hur jag ska sätta fast läppen?

Nya fälgarna som jag ska köpa är slut i lager hos leverantören som jag kanke har nämnt tidigare så dom gamla fälgarna fick åka på så länge.. den kommer vara såhär hög tills bilen har varit iväg på toning så att han inte ska ha nå problem att köra in och ut ur verkstaden smile

Vårväder!
https://www1.garaget.org/gallery/images/163/162779/162779-2d813a7ba5b8fde492d39bafc64fe83b.jpg
Senast redigerat av Airaksinen (9 mars 2014)

Sök