Tjoflöjt, idag jag vi passat in fronten och gjort den så klar som den kan bli inför elmia så nu återstår bara lite puts på bilen och fälgarna sen är den redo för sin premiär på Elmia
Donat färdigt dimljus plasten
Lite dåliga bilder men dom får duga
Sen fixade jag ett handtag på golvet i skuffen så man lätt ska komma åt elprylarna under golvet fast de fick jag ingen bild på. Imorn ska jag köpa lite list till skuffen och lite bromsoksfärg
Var in till stan idag med kärringen för att hon skulle köpa jord till tomten så jag passade på att köpa lite list till bagage utrymmet utifall jag skulle råka öppna bagage luckan på Elmia
Här ser ni även Ikea handtaget haha, de får duga tycker jag
Hej allihopa, dåliga nyheter såhär dagen innan man ska åka mot elmia... Min ena bälg är de hål i så kommer inte kunna ta mig ner till elmia.. Så vi åker min brors bil dit men ni kan ju komma och hälsa på mig och alla grabbar ändå piss skit också!!
Då var elmia avklarat för denna gång, jag är mer än nöjd med min insats trots inget pris men men bättre lycka nästa gång hoppas ni alla som var där tyckte den såg fin ut
Hej allihopa, nu går jag i tankar om att sälja min kära bil och köpa den nya a6an. Jag ska fixa lite saker på den innan besiktning och fräscha upp den allmänt så är de någon som är sugen sen på att köpa min pärla så kan ni bara höra av er här eller slå en signal eller sms till mig 0762255933
Hejhej allihopa, sålde bilen idag 😓 Så nu blir de en jävla massa blocket surfande och försöka hitta ett nytt projekt. Blir ett projekt om den bilen också sen, hade gött!