4081
Sök

Hur kommer det sig att Volvo 7-/940 lockar så mycket brudar?

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 260 Inlägg
6 april 2013
it_mutt skrev:
Vettemannen skrev:
ImprezaGC8 skrev:

Ööööhh vadfan läste jag precis.....

Volvo, med väghållning i klass med en koeningsegg???

Gör mig en tjänst och kolla igenom dessa:

http://www.youtube.com/watch?v=qp_qxKWMsVw

http://www.youtube.com/watch?v=EvHDdNzqdTs

http://www.youtube.com/watch?v=bbgjRBT4ltM

http://www.youtube.com/watch?v=504I_hJDFck

http://www.youtube.com/watch?v=nblIoM7zbwI

http://www.youtube.com/watch?v=NzVc13UF2s8

Det du skrev är ett hån mot Christian Von Koeningsegg som har lyckats skapa världens grymmaste hyperbil, det dom bygger i Ängelholm är så häftigt och sanslöst det bara kan bli.

Vad är en "Hyperbil"??

/Benny

Hur ska man förklara det...Hyperbil=vassaste av "superbilarna"...typ

Okay!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

171 Inlägg
6 april 2013
Åker hellre en 740/940/240 änn att sitta och skämmas i en Stylad liten nissan/honda/subara/supra/bmw med kjolar och vingar och Fake M-paket.

807 Inlägg
6 april 2013
Ej-son skrev:
Åker hellre en 740/940/240 änn att sitta och skämmas i en Stylad liten nissan/honda/subara/supra/bmw med kjolar och vingar och Fake M-paket.

öhhh ok, fortsätt du med det:)

I'd rather die like a man, than live like a coward

Avstängd
10 388 Inlägg
6 april 2013
Ej-son skrev:

Förstår dig, jag skulle inte heller vilja åka i en Honda med Fake M-paket, flera kjolar och flertalet vingar. Skulle se helknasigt ut.

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

52 Inlägg
6 april 2013
Har ni kommit fram till något svar än? verkar mest bara var massa tjafs!!

Das Auto

Muttley
6 april 2013
_soren skrev:
Har ni kommit fram till något svar än? verkar mest bara var massa tjafs!!

ja de står på första sidan. smile

577 Inlägg
6 april 2013
Förstår inte hur man kommer in på o diskutera vilka bilar som är bra o dåliga i denna tråden. men det är ju garaget. På tal om Koenigsegg: tror nte att många får låna ~ 10 000 000 utav banken för o köpa bil, o får man de så här man ju uppenbarligen inkomst som man kan skryta med big_smile

Jag kör inte aggressivt, jag kör effektivt.

Muttley
6 april 2013
risodlarn skrev:
Förstår inte hur man kommer in på o diskutera vilka bilar som är bra o dåliga i denna tråden. men det är ju garaget. På tal om Koenigsegg: tror nte att många får låna ~ 10 000 000 utav banken för o köpa bil, o får man de så här man ju uppenbarligen inkomst som man kan skryta med big_smile

Nej nej för böveln.  Då äger ju banken bilen.  Inte du. 

Att du sen har kreditvärdighet och har råd att driva bilen har inte med saken att göra i detta sammanhangett   wink

171 Inlägg
6 april 2013
it_mutt skrev:
Ej-son skrev:

Förstår dig, jag skulle inte heller vilja åka i en Honda med Fake M-paket, flera kjolar och flertalet vingar. Skulle se helknasigt ut.

Tror nog alla som har lite vett innanför pannbenet vet att jag menar BMW med M-paketet, fast vem vet, dem fäster ju kjolar med plåtskruv/platsicpadding/epoxilim så man vet aldrig. Skulle aldrig visats offentligt i en sån, Tjejerna som väljer Gammel Volvo framför "pappa betalar bil" har nog ändå lite vett,

Avstängd
10 388 Inlägg
6 april 2013
Ej-son skrev:
it_mutt skrev:
Ej-son skrev:

Tror nog alla som har lite vett innanför pannbenet vet att jag menar BMW med M-paketet, fast vem vet, dem fäster ju kjolar med plåtskruv/platsicpadding/epoxilim så man vet aldrig. Skulle aldrig visats offentligt i en sån, Tjejerna som väljer Gammel Volvo framför "pappa betalar bil" har nog ändå lite vett,

Bara rent nyfiket skulle det vara roligt att veta var gränsen för "pappa betalar"-kärrorna går (då det inte är första gången det är uppe i tråden)

- - - - - - - - -

Sen kan man ju ifrågasätta hur många tjejer, som bryr sig om pengar, bryr sig om var pengarna kommer från.

Fortsatt...om nu folk som kör i "volvoraggarkärror" (enligt mig) ser det som "vi och de andra (putsb*garna)"...hur faen fungerar det med de som kör volvokärror som är i rent galet grymt skick? Klassar "volvoraggarna" dessa som "putsb*gar" eller som "fellow volvoåkare" fast deras bilar inte har mer än märket gemensamt? Eller hamnar de människorna i någon stackars twilight zone?
Senast redigerat av it_mutt (6 april 2013)

253 Inlägg
6 april 2013
Handlar nog mest om att de som kör Volvo ser tror att dom ser ut såhär:

http://www.onlineworldofwrestling.com/wp-content/uploads/2012/04/Hillbilly+Jim.jpg

Fast dom igentligen ser ut såhär:

http://3.bp.blogspot.com/_y7rfKiUrBlY/TL322TfOq4I/AAAAAAAAC7E/5AncFvY0Y6s/s1600/HillbillyOveralls.jpg

och dom tror att brudarna som åker med dom ser ut såhär:

http://www.johanmathson.com/wordpress/wp-content/uploads/2011/04/april11-brudar.jpg

fast dom ser ut såhär:

http://quittea.com/wp-content/uploads/2011/05/Ugly-Woman-Smoking.jpg
Senast redigerat av Amstaff (6 april 2013)

171 Inlägg
6 april 2013
Enligt mig finns det två Katerogier - Pappa betalar, och andra Katerogien är Man själv jobbar och betalar för sin bil, Ska tilläggas att jag inte har en Volvo, ingen bil överhuvudtaget,

Tror dem som kör "Raggarvolvon" ser en 740/940/240 som är i toppskick/polerad,   som en drömbil, men som man kanske inte har råd med och väljer därför en aning sunkigare Volvo,
Senast redigerat av Ej-son (6 april 2013)

6 657 Inlägg
6 april 2013
it_mutt skrev:
Ej-son skrev:
it_mutt skrev:

Bara rent nyfiket skulle det vara roligt att veta var gränsen för "pappa betalar"-kärrorna går (då det inte är första gången det är uppe i tråden)

Allt efter 90 talet med mer än 150hk.

De/Dem

Avstängd
10 388 Inlägg
6 april 2013
Ej-son skrev:
Enligt mig finns det två Katerogier - Pappa betalar, och andra Katerogien är Man själv jobbar och betalar för sin bil, Ska tilläggas att jag inte har en Volvo, ingen bil överhuvudtaget,

Tror dem som kör "Raggarvolvon" ser en 740/940/240 som är i toppskick/polerad,   som en drömbil, men som man kanske inte har råd med och väljer därför en aning sunkigare Volvo,

Enligt mig så är det ju inte riktigt "toppskick" vs "lite sunkigare" utan mer "toppskick" vs "oh hur f*n ser det där ut..."-skick

MEN, det är ju inte svar på frågan var gränsen går iofs (det med var du anser de olika gränserna/kategorierna ligger). För, du (eller någon annan) har ju inte en blekaste om hur det står till med vem som betalat bilen. Utan det måste ju bygga på något annat än hur det -är-.

- - - - - -

Malheus skrev:
it_mutt skrev:
Ej-son skrev:

Ah crap! tongue
Senast redigerat av it_mutt (6 april 2013)

9 122 Inlägg
6 april 2013
it_mutt skrev:
Ej-son skrev:

Enligt mig så är det ju inte riktigt "toppskick" vs "lite sunkigare" utan mer "toppskick" vs "oh hur f*n ser det där ut..."-skick

- - - - - -

Malheus skrev:
it_mutt skrev:

Ah crap! tongue

Nu vet vi vem som pyntat för dina bilar it_mutt! tongue

Avstängd
10 388 Inlägg
6 april 2013
Putteliten skrev:
it_mutt skrev:
Ej-son skrev:

- - - - - -

Malheus skrev:

Ah crap! tongue

Nu vet vi vem som pyntat för dina bilar it_mutt! tongue

Ja, o som jag har slitit för att det inte skulle komma fram. Jag frågade t.o.m pappa om lite extra pengar för att kunna hyra in en bilmek som svarar på lite inlägg här och var...F*N! tongue

Avstängd
10 388 Inlägg
6 april 2013
Munkis skrev:
Intressant tråd! tongue Var platsar jag in? Är jag en tvätt äkta Volvoraggare eller putsbög? Haha big_smile

Lite så jag menar ja (nu hade jag väl i åtanke folk som plöjer ner än mer pengar på sin, för trådens skull, volvo. Och nej, inget dissande åt någon av dina kärror)

För, dina kärror, åtminstone i min värld, platsar inte i "volvoraggargänget"

One Man Clan
4 287 Inlägg
6 april 2013
dom som kör en riktigt sunkig volvo bryr sig inte så mycke om utseende å får därför med sig ruggit många "Hen" i bilen ?

1 643 Inlägg
6 april 2013
it_mutt skrev:
Munkis skrev:
Intressant tråd! tongue Var platsar jag in? Är jag en tvätt äkta Volvoraggare eller putsbög? Haha big_smile

Lite så jag menar ja (nu hade jag väl i åtanke folk som plöjer ner än mer pengar på sin, för trådens skull, volvo. Och nej, inget dissande åt någon av dina kärror)

För, dina kärror, åtminstone i min värld, platsar inte i "volvoraggargänget"

Hehe skönt det! tongue Dom enda "brudar" som åker i mina Volvo´s är min fru och mina två döttrar big_smile

Sök