Har kikat på lite avgassystem, magnaflow, gibson och flowmaster bla. Inget av dem är rikigt det jag vill, då alla jag hittat har ett rör ut på sidan, precis som orginal.
Jag vill nog hellre ha 2 rör ut bak, funderingarna går om det ska vara ett på varje sida eller om jag vill ha ut båda på samma sida. Hur som helst så blir det ju till att bygga själv iaf, inget jag har gjort innan, men hur svårt kan det vara
Fick också bege mig till biltema för att köpa en liten kompressor, då jag har pyspunka på höger framhjul. Har heller ingen större lust att fixa detta då mönstret börjar bli halvtaskigt, så det lutar åt att det blir nya däck framöver, ska mäta lite, men det känns som 33" borde passa utan några större problem. Får se om man ska ha nåt grovmönstrat eller om det blir nåt lite mer praktiskt.
Det kom ett paket idag också, med lite trevligheter i:
7 burkar plastidipBeställde 8 burkar plasti dip. Tanken är att få fälgarna lite snyggare, ser förjävliga ut nu. Blir kul också att se om plasti dip är så bra som det verkar!
Beställde 8 skriver jag, och på bilden är det 7 burkar. Jajjemen, var ju självklart tvungen att testa lite.
30min efter att jag kommit hem hade jag och några kompisar provlackat lite på kylskåpsdörren.
Det ser förjävligt ut, men det beror på att vi till en början körde enligt instruktionerna, vilket gjorde att det skulle tagit massvis av burkar för att få en jämn yta, men efter att ha justerat tekniken lite så blev det betydligt bättre.
Halvtaskigt dippad kylskåpsdörrFörhoppningsvis blir det nån burk över så man kan ordna till det sen, men ser nog hellre till att få fälgar osv lackade.
Nästa vecka börjar semestern, som ska spenderas mestadels hemma i kära Östersund, så då kan man nog få lite gjort. Vi får se hur långt tiden och ekonomin räcker!