Läst igenom hela tråden och är impad av ditt arbete! Mycket fin bil! Ska du röktona bakljusen senare? Sen undrar jag om det är en synvilla att det är dåligt inpassade dörrar på förarsidan? Ser konstigt ut om man tittar på midjelisten mellan dörrarna.
Läst igenom hela tråden och är impad av ditt arbete! Mycket fin bil! Ska du röktona bakljusen senare? Sen undrar jag om det är en synvilla att det är dåligt inpassade dörrar på förarsidan? Ser konstigt ut om man tittar på midjelisten mellan dörrarna.
Tack! Man blir motiverad när man får positiva kommentarer ! det är nog en synvilla
Rohlin94 skrev:
Black chrome är snyggt och syns knappt när det blir skitiga
Hur kan jag ha missat denna tråd? hursomhelst, nu är prem lagd lycka till med ditt underbara bygge Avbröt läsande för att gå ut och kolla och nu har jag äntligen fått bort min grill, tack som fan!
Följ framstegen på 242 t5 bygget här: 242 T5 Driftingbil på gata
Samarbetspartners:
L-M-R.se l Spacer.se l MKMotorsport.se l Klracing.se
Hur kan jag ha missat denna tråd? hursomhelst, nu är prem lagd lycka till med ditt underbara bygge Avbröt läsande för att gå ut och kolla och nu har jag äntligen fått bort min grill, tack som fan!
Tackar tackar! Jaså vart det när du läste denna tråd som fick dig att få bort grillen? I så fall kul att höra!! Har en bra bit kvar innan bilen är färdig, so stick around, vet jag