Nu är det ju såhär att jag har hittat en lagom billig 323 föratt bygga på.. men min fråga är, ifall jag fixar en liten snik turbo på den nu till sommaren, utan en eftermarknads sprut, hur ska jag göra? då vad jag har förstått så går inte m20b23 att chippa på samma sätt som tex. m20b25. Så hur ska jag göra med bränslet? går det att köra med turbo och ladda kke. 0.6 utan att köpa nytt sprut.. eller är det bättre att vänta tills man hittar nån annan bil för hyffsade pengar?
Nu är det ju såhär att jag har hittat en lagom billig 323 föratt bygga på.. men min fråga är, ifall jag fixar en liten snik turbo på den nu till sommaren, utan en eftermarknads sprut, hur ska jag göra? då vad jag har förstått så går inte m20b23 att chippa på samma sätt som tex. m20b25. Så hur ska jag göra med bränslet? går det att köra med turbo och ladda kke. 0.6 utan att köpa nytt sprut.. eller är det bättre att vänta tills man hittar nån annan bil för hyffsade pengar?
du kan ladda 0.6 bar utan att behöva byta nästan någonting det är inte speciellt mycket
Nu är det ju såhär att jag har hittat en lagom billig 323 föratt bygga på.. men min fråga är, ifall jag fixar en liten snik turbo på den nu till sommaren, utan en eftermarknads sprut, hur ska jag göra? då vad jag har förstått så går inte m20b23 att chippa på samma sätt som tex. m20b25. Så hur ska jag göra med bränslet? går det att köra med turbo och ladda kke. 0.6 utan att köpa nytt sprut.. eller är det bättre att vänta tills man hittar nån annan bil för hyffsade pengar?
du kan ladda 0.6 bar utan att behöva byta nästan någonting det är inte speciellt mycket
Ja jo. men tänkte då jag har väldanstlite kunskap om m20b23 att det är ändå bättre att fråga.