Har bytt damask och växelspaksknopp från en Clio MK1 nu, i svart förstås blev riktigt bra men har ingen bra bild på det Har även köpt en huvlyft, eller ja det är från bagageluckan på twingo men det ska BLI huvlyft såsmåningom
Hallå där.. Har stått lite stilla som ni kanske märkt, men säsongen är påväg mot sitt slut och jag håller på en del med vinter-twingon just nu. Ska nog starta ett lite projekt på den också..
Iallafall så ska jag beställa hem camber-bolts så jag kan ställa lite camber fram på bilen och ev lägga brickor bak för lite råare camber än vad jag har nu. Stay tuned
Händer inte så jättemycket för tillfället då den mesta tiden går åt vinterbilen men innan denna ställs in så ska det bli mer camber bak och 1,75- grader camber fram och polering och lackförsegling!
Snyggt jobbat! Innan nyår borde du beställa skylt utan eu-symbol för att byta ut framskylten iaf. När den är så clean känns det avvikande med det blå eu-märket. Möjligheten försvinner vid nyår.
Snyggt jobbat! Innan nyår borde du beställa skylt utan eu-symbol för att byta ut framskylten iaf. När den är så clean känns det avvikande med det blå eu-märket. Möjligheten försvinner vid nyår.
Jevil0666 skrev:
Den är liten och jävligt snygg!
BERGGREN666 skrev:
gör som jag gjorde med minin -7 grader bak å -4 grader fram;)
habomaster Tack för tipset, ska helt klart göra det! Passar faktiskt bra nu när jag ska beställa nya till den andra också
Jevil006 Tack så mycket! Ska bli kul att få årets planer färdiga innan man ställer in den så att man kan rulla ut den i tid för nästa års träffar!
BERGGREN666 Haha daaamn! Hade nog knappt gått på denna lilla bilen vi får se hur mycket det blir när jag lagt brickor! Ska köpa mätinstrument och kolla det sen!
vädelösa mätinstrument på ebay;) min gick ju bara i botten;) klart de går men du får ner med han längre i baken då;) mini gick inte lägre då coilsen var i botten;)
vädelösa mätinstrument på ebay;) min gick ju bara i botten;) klart de går men du får ner med han längre i baken då;) mini gick inte lägre då coilsen var i botten;)
Tänkte faktiskt på biltemas haha. ska försöka mer bak men får nog ha 3 eller 5mm spacer och banka in regn-listen då, fram är coilsen i bott men hade gärna haft den lägre, går ju alltid kapa men jag hoppas att camber hjälper till lite