Går sakta fram, mest gjort sånt som inte kommer synas, plockade fjärdrarna men blev ingen skillnad på höjden eftersom den är så lätt. så blev lite mindre sugen på att fortätta, men ska ev iväg idag o kolla om jag hittar på ngt åt det
Och har ingen drag anordning än så det är väll i stort sett bara det som fattas. sen lack och mera svetts jobb då
Går sakta fram, mest gjort sånt som inte kommer synas, plockade fjärdrarna men blev ingen skillnad på höjden eftersom den är så lätt. så blev lite mindre sugen på att fortätta, men ska ev iväg idag o kolla om jag hittar på ngt åt det
Och har ingen drag anordning än så det är väll i stort sett bara det som fattas. sen lack och mera svetts jobb då
Bilder kommer förhoppningsvis ikv oxå.
Jahaa, tur att mina dämparben är slut, då ligger den då ner iaf
Dåligt med uppdateringar här , men händer småsaker varje dag. Kapade fjädern och rostlaga skärmen är det som är gjort och sen ett litet praktiskt fack på bild 1
Lägre än så blev den inte. fjärdrarna är helt borta
Än är grillen inte glömd, stoge still både med grillen och uppdateringar ett tag nu , men iaf va ute på en provtur idag (otroligt nog) , Och den har rostat jäkligt fint alla fjädrar runt om är bortplockade nu så bara vänta på att den sjunker ihop., Sen fixade vi drag anordning så har gjorts endel svetts jobb för att få det någorlunda bra, och svetsat fast styrningen.
Ska se om jag får tag i ngn bild så ni får se hur den ser ut idag
Ta med körv o brö om ni ska på Forshaga träffen eller Biltema streetmeet på lördagen Fortfarande mycket jobb kvar innan den är helt klar, men fullt fungerande nu
Fick låna 940 front idag ändå, så den åker på innan lördagen och nu ligger den snart på backen, ca 2-3 cm till balkarna tar i så får böra ngn lösning där innan den åker ner mera Bilder kommer förhoppningsvis ikv