går att spola under toppen med vatten utan att få elektroniska komponenter blöta. fast den delen ser man ju inte xD annars för hand med lite brääääklean och trasa
Väldigt trevligt projekt, såna här trådar borde det finnas fler utav! Kanong med beskrivningar osv hur man ska gå tillväga när man ska ta isär saker osv
Väldigt trevligt projekt, såna här trådar borde det finnas fler utav! Kanong med beskrivningar osv hur man ska gå tillväga när man ska ta isär saker osv
Bilen verkar ju bli riktigt fin, lycka till!
Tack så mycket!
Riktigt roligt att det uppskattas även fast det bara är en gammal sleten 850 Kommer att göra liknande uppdateringar så länge det finns intresse Perfekt med en sån här bil som man faktiskt har råd att göra misstag med.
upplever du färgen du nyttjade på sidolisterna? Testade på en 740 och det blev skit! Har min 850 att ta hand om och funderar på att ge det ett försök igen. Dock tips på att fixa repor på kofångaren ovandelen då. Grannkärringen körde på bilen och vågar inte erkänna det. Hittar inga fina på skroten häller.
volvoludwig: Ehh, 2 nya framskärmar på din så är du ikapp
Extrazz: Ja absolut! Mycket bil för pengarna så det är en perfekt projektbil Angående färgen till kofångarna så blev det skitbra! Lite flammigt på bilden dock men där hade det inte hunnit torka än, nu är dom jämn-svara och ser inte omlackade ut Angående reporna så har jag tyvärr inga bra förslag
grymt jobbat! ska kanske skaffa en 850 som första bil och vill höra lite för och nackdelar på dom:)
prem lagt,fint arbete
Tackar! Bra val tycker jag, billiga bilar i både försäkring och underhåll. Billiga i inköp. Drar endel soppa men egentligen inte mycket för bilens storlek. Ligger på under litern blandad körning med båda mina 850´s.
I övrigt är det en pefekt bil att lära sig att skruva med om man inte redan kan det, Finns mängder av delar att få tag på.
Nackdelarna sitter väl i stort sett i framvagnen. dock är det kaffepengar det handlar om när man ska byta saker .
grymt jobbat! ska kanske skaffa en 850 som första bil och vill höra lite för och nackdelar på dom:)
prem lagt,fint arbete
Tackar! Bra val tycker jag, billiga bilar i både försäkring och underhåll. Billiga i inköp. Drar endel soppa men egentligen inte mycket för bilens storlek. Ligger på under litern blandad körning med båda mina 850´s.
I övrigt är det en pefekt bil att lära sig att skruva med om man inte redan kan det, Finns mängder av delar att få tag på.
Nackdelarna sitter väl i stort sett i framvagnen. dock är det kaffepengar det handlar om när man ska byta saker .
vad brukar de vara för fel på framvagen? och undrar om 850 orginal motorn är bra till trimning (kommer då bli i framtiden)
grymt jobbat! ska kanske skaffa en 850 som första bil och vill höra lite för och nackdelar på dom:)
prem lagt,fint arbete
Tackar! Bra val tycker jag, billiga bilar i både försäkring och underhåll. Billiga i inköp. Drar endel soppa men egentligen inte mycket för bilens storlek. Ligger på under litern blandad körning med båda mina 850´s.
I övrigt är det en pefekt bil att lära sig att skruva med om man inte redan kan det, Finns mängder av delar att få tag på.
Nackdelarna sitter väl i stort sett i framvagnen. dock är det kaffepengar det handlar om när man ska byta saker .
vad brukar de vara för fel på framvagen? och undrar om 850 orginal motorn är bra till trimning (kommer då bli i framtiden)
K-stagen är ju standard (pirat kostar 149:-) annars brukar fjäderbenslagringen gå, då snackar vi en 500ing. Jodå det är den, Pratar vi turbobilar så brukar man säga 300hk sen bör man skaffa nya stakar.
Tackar! Bra val tycker jag, billiga bilar i både försäkring och underhåll. Billiga i inköp. Drar endel soppa men egentligen inte mycket för bilens storlek. Ligger på under litern blandad körning med båda mina 850´s.
I övrigt är det en pefekt bil att lära sig att skruva med om man inte redan kan det, Finns mängder av delar att få tag på.
Nackdelarna sitter väl i stort sett i framvagnen. dock är det kaffepengar det handlar om när man ska byta saker .
vad brukar de vara för fel på framvagen? och undrar om 850 orginal motorn är bra till trimning (kommer då bli i framtiden)
K-stagen är ju standard (pirat kostar 149:-) annars brukar fjäderbenslagringen gå, då snackar vi en 500ing. Jodå det är den, Pratar vi turbobilar så brukar man säga 300hk sen bör man skaffa nya stakar.
okej tack ska inte ha 300hk i min bil men bra att veta iaf
volvoludwig: Ehh, 2 nya framskärmar på din så är du ikapp
Extrazz: Ja absolut! Mycket bil för pengarna så det är en perfekt projektbil Angående färgen till kofångarna så blev det skitbra! Lite flammigt på bilden dock men där hade det inte hunnit torka än, nu är dom jämn-svara och ser inte omlackade ut Angående reporna så har jag tyvärr inga bra förslag
Väljer man bara en lite senare 850 såär de bara rost på framskärmen och bagageluckan. som är något att titta på. Länkarmar är hyfsat billiga men det har ALLA! bilar problem med. Lättskruvad bil faktiskt.