Hej alla glada ! :) nu är det så hära att jag köpte en golf 2 årsmodell -90 besiktad och skattad och ny koppling för 1700kr (gubbkörd) så nu ska jag tyskstuka den lite med klarglas lampor fram och bak, men ska sälja i väg en bil... Visa mer
nu har jag en liten rolig grej att berätta xD fick ett mejl från ristrade att dom inte hade min singelgrill i lager . så jag kommer att få en från tyskland skickad till sverige och sen hem till mig
nu har jag en liten rolig grej att berätta xD fick ett mejl från ristrade att dom inte hade min singelgrill i lager . så jag kommer att få en från tyskland skickad till sverige och sen hem till mig
står ganska still just nu . men den använd varje dag. skolan har börjat med så snart börjar pengarna rulla in med, så ska köpa en polerings maskin och ge den en riktig polering. snart så kommer det uppdate
var ett tag sen nu :S men har hänt lite med den . är ny besiktad rent papper självklart. har köpt coilvers till den med som jag ska hämta hos en kompis ikväll så bilder kommer . bilen är nu mera avställd över vinter. så kommer väll hända lite gran