11 oktober 2013
Trådstartare
valstadkillen skrev:
Fjong skrev:
Kan uppdatera lite å berätta att jag har hittat ett framsystem som jag tycker ser riktigt bra ut! Ska in till BRL å tjöta lite med dom nästa vecka hade jag tänkt och om det blir av köpa det när löningen kommer
Grejerna jag har kollat på är:
4st B2 HN8 midbasar (2 i varje framdörr)
4st B2 HNTT diskanter (2 i varje dörr eller 1 i dörren å en på brädan eller stolpen)
B2 Quattro MK3 steg
Steget orkar ju tyvärr inte driva dom ens i närheten av sin gräns men det kommer nog att spela riktigt högt ändå
Tänkte så om jag kan koppla ner allt till 2Ohm ist för 4Ohm så kan jag få ut 4x135W, möjligen aningen mer
Vad tror ni om det?
Ska bygga lite med en kompis i helgen med om allt går som planerat å då kan jag nog äntligen få in batteriet med! Bilder kommer att laddas upp så fort det är klart.
vill du att framsystemet ska låta bra i bilen när du kör så köp ej PA framsystem
vet ett GZ kitt som spelar på bra o middarna är helt underbara=) Ground zero Uranium kittet
2 par middar i dörrarna sedan ett par diskanter o dela allt aktivt o köp min Bitone
synd att du kör b2 basar
vad e det för modell på dem? du kunde ju sagt till så kunde du få köpa mina 2 massive audio Toro104
PA grjer brukar kunna spela riktigt bra vad jag har hört, Evilaudio kör ju på PA i earkiller
Om inget annat så kommer det spela högt som satan
Men kan du förklara lite närmre varför det låter dålig med PA? :o
Är ju inget super fan av Gz heller, dom gör ju riktigt bra grejer men jag gillar dom helt enkelt inte :s
Mina basar e HN12 så dom har samma effekttålighet som dina MA men dom är ju hyfsat trögdrivna så dina Ma basar lär ju lira högre med samma effekt.
Jag får tacka för erbjudandet å tipsen men jag känner att B2 är vad jag ska satsa på för tillfället!
Edit: Vet inte vad en Bitone e heller >.<
Senast redigerat av Fjong (11 oktober 2013)