3704
Sök

Sökes: Någon som kan grafisk websidedesign

443 Inlägg
9 juli 2013
Trådstartare
Hej!

Jag håller på med ett litet hemsideprojekt och är väl ganska haj på det här med hemsidekodning. Tyvärr föddes jag utan den här artistiska genen och kan alltså inte designa för fem öre. Därför söker jag någon som kan designa en sida och även göra den i htlm/css.

Det här är kanske helt fel forum, men garaget är fullt av personer, säkert kan någon.

349 Inlägg
19 september 2013
Rekomenderar dig att besöka  -->  www.hemsida24.se 

Hur enkelt som helst att göra en egen hemsida, bara klippa och klistra. Jag gjorde en hemsida där till mitt företag --> www.bioclere.se och jag tycker den blev bra. Var ingenting med koder att göra i huvudtaget förutom när det gällde att få rörliga bilder. Busenkelt men självklart tar dem betalt, men ingen stor summa för vad man får. Sen är det lika enkelt att gå in och ändra något på hemsidan som det var att göra den.

(om det räknas som att göra reklam för jag länkar mitt företagshemsida kan ni ta bort inlägget)

443 Inlägg
20 september 2013
Trådstartare
cewee skrev:

Hur enkelt som helst att göra en egen hemsida, bara klippa och klistra. Jag gjorde en hemsida där till mitt företag --> www.bioclere.se och jag tycker den blev bra. Var ingenting med koder att göra i huvudtaget förutom när det gällde att få rörliga bilder. Busenkelt men självklart tar dem betalt, men ingen stor summa för vad man får. Sen är det lika enkelt att gå in och ändra något på hemsidan som det var att göra den.

(om det räknas som att göra reklam för jag länkar mitt företagshemsida kan ni ta bort inlägget)

Nu är det en ganska avancerad sida jag ska göra och balgrundskodningen har jag grepp på, det är ju själva designen som är min svaga punkt.

349 Inlägg
20 september 2013
reeLay skrev:
cewee skrev:

Nu är det en ganska avancerad sida jag ska göra och balgrundskodningen har jag grepp på, det är ju själva designen som är min svaga punkt.

Okej då misstolkade jag det lite. My bad.

Sök