Holmqvists Toyota Aristo V300 VIP Edt. Skall säljas
Toyota Aristo V300 Vertex Edition. Kommer försöka göra denna pärla till en bil med VIP och stance stuk :) Hur detta kommer gå får ni hänga med och se ;)
Händer inte sådär jätte mycket just nu tyvärr. Har bytt olja och filter, inte så roligt för er att se Börjat lackbehandla champagnehållaren/bordet. Lackat om lite grejer som ska sitta runt stereo samt ac. Väntar på lite saker från USA som skulle komma nån gång i början av april tror ja. Så det är inte sådär super mycke kvar att göra med bilen innan den är klar och redo(?) att visas upp på Elmia
Var iväg med bilen och besikta här om dagen, blankt papper Dagen efter så var det dags att få ner den lite mer mot backen men det gick inte som jag/vi ville så får leva med hur den är
Inte långt kvar till Elmia nu Bilen är klar, bara recond och lackskydd men det görs till veckan Några fler bilder innan Elmia bjuder jag inte på ;P
Så här en dryg vecka efter Elmia så får jag ändå säga att jag är nöjd med helgen i Jönköping Det är alltid roligt att få ställa ut på mässan vilket inte alla får. Men i år tycker jag liksom många andra utställare att det var mycket sämre än tidgare, svikande publik osv.
Men som sagt helheten är jag ändå nöjd med Hade sjukt roligt och träffade många härliga personer på mässan, personer som man sällan eller aldrig träffar annars samt fick nya vänner för livet
Så nu blir det att njuta lite av bilen fram till den lille ploppar ut Stockholm ikväll på träff, hoppas man träffar någon av er där
Grymt snygg blev den såg den på Elmia. tyckte också att elmia blivit sämre får många lika bilar varje år tycker jag och så va det helt tomt på vissa ställen.första gången jag va dit 2009 va det bilar överallt tyckte jag
Dessvärre har jag tröttnat lite på bilen (absolut inga fel, är jätte nöjd med hur den blev ) men gnistan finns inte riktigt. Så den ligger ute till försäljning. Blir den kvar är inte det hela världen Är dags för ett litet avbrott känner jag, skaffa nån året runt/familjebil
Dessvärre har jag tröttnat lite på bilen (absolut inga fel, är jätte nöjd med hur den blev ) men gnistan finns inte riktigt. Så den ligger ute till försäljning. Blir den kvar är inte det hela världen Är dags för ett litet avbrott känner jag, skaffa nån året runt/familjebil
Ja jag kan lova att du inte har lika mycket tid och ork att renovera bilar som du gör men allt har sina negativa och positiva stunder
Ja jag kan lova att du inte har lika mycket tid och ork att renovera bilar som du gör men allt har sina negativa och positiva stunder
/Ha en underbar sommar!
Nej lika mycke tid kommer inte att finnas men det är inte därför jag funderar på att sälja Som det ser ut nu kommer den att vara kvar då intresset för den varit lika med noll