ebay jag funderar själv på att köpa därifrån till min V70N men tänk på märket på vinylen för de finns skit kass kvalitet även där på vissa tack för all inspiration btw
ebay jag funderar själv på att köpa därifrån till min V70N men tänk på märket på vinylen för de finns skit kass kvalitet även där på vissa tack för all inspiration btw
Tack för tipset. Så till nästa fråga. Tips på bra märken? Vad fick du för inspiration?
Tack för tipset. Så till nästa fråga. Tips på bra märken? Vad fick du för inspiration?
VNvinyl har bra saker har jag hört. Funderar själv på att köpa från dom.
jadu 3M med luft kanaler är riktigt bra men lite dyrare, både en kompis och jag har testat den (jag bara på mindre saker) jo jag ska byta dioder till blåa i instrumentpanelen var köpte du dom, så jag inte får dom där med de centrerade ljuset?
Förlåt att det inte händer så mycket här. Inte lätt när man pluggar CE körkort att få tid att fixa och trixa. Någon som har förslag på vad man kan göra med begränsad tid och ekonomi?