Plockade upp mitt vrak igår (BMW E36 320i) som jag tänkte försöka återvinna lite delar ifrån.
Tog ingen bild på den, mest för att den är inte mycket för värden att visa upp. Men fin bagagelucka.
Sedan bytte jag lampor i färddatorn eftersom jag inte fått tag på mina mekarkompisar ännu.
Så den avklarad helt och hållet
Efter ett tag började det röra på sig, så for och köpte en mekanikermiddag.
Bonusbild: Mina nya LED baklysen som jag köpte begagnat för ett tag sedan. Gillar dom inte helt. Men var billiga.
När jag väl kom fram så var vissa av grejerna jag behövde upptagna av andra i verkstan, så pillade lite med all jävla kabeldragning tidigare ägare gjort i skuffen.
Före utrivningHalvvägs utrivetVänster sidas fjäderfäste ser bra ut. Nästan inge rostHöger sida är inte i lika bra skick. Men är mest bara skit. Ska städa ur det när jag byter dämparna bak.Lite rost i botten på bagaget.Här har dom klippt av kablarna i originaldragningen till stereopaketet. och sedan eljtejpat ihop det med nya steg. Inte seriöst, det slet jag utNär jag rensat ut det mesta ur skuffen så fick jag upp hjulen från marken och kunde utan problem härleda missljudet i bilen till höger hjullager bak. Spelade in videoklipp inifrån bilen. Men blev riktigt dåligt ljud med mobilkameran. Men man hör om man bara fokuserar lite.
http://www.garaget.org/video/139816Blir att skicka in den på verkstad att byta båda hjullagerna bak. Eftersom det kan vara bra att ha garanti på det då det är så lätt att göra fel. Enligt min lillebror iaf.
Stötdämparna bak är slut, så la en beställning på nya billiga ena, handbromsbackar och nya torkarblad igår.
Mer bilder kommer när jag får mera gjort.