4651
Sök

Va tycker ni om evo scoop på min golf 2. ta bort lr ha kvar?

Forummoderator
26 341 Inlägg
11 augusti 2013
Jag glömde till min lista skriva:

Den personliga regplåten som normalt sett sitter på barnvagnar
Huvförlängaren
Och det blåa Vw-märket i grillen.

Att det tycks sitta originalfälgar på tycker jag gör varken till eller ifrån, men som det är nu ser det bara lustigt ut. Som att fjädringen har säckat ihop av sig självt.

Men som sagt. Det är fortfarande bara mina personliga åsikter.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Volkswagen <3
1 133 Inlägg
11 augusti 2013
Bort med scoopet illa kvickt!

Allmänt körd i huvudet

Osponsrad
1 631 Inlägg
12 augusti 2013
Kalltkaffe skrev:
Putteliten skrev:
Bort med scoop, bort med huvförlängare, se till att alla karossdelar har samma färg, på med ett par alufälgar gärna med bred kant. Sen duger den....

Och då ser den ut som precis alla andra..

Exakt och hur skoj ä det ?

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

35 Inlägg
12 augusti 2013
Det är ju klart! Man gör inte en bil för andras nöje! smile
davidklang skrev:
Amazonken skrev:
Är inte så förtjust i scoopet.. passar inte riktigt in. Men man gör en bil för sig själv, inte för andra! smile

Jo precis smile sen tkr ja de e kul o sticka ut lite o va annorlunda o inte göra som många andra smile

908 Inlägg
13 augusti 2013
Trådstartare
Amazonken skrev:
davidklang skrev:
Amazonken skrev:
Är inte så förtjust i scoopet.. passar inte riktigt in. Men man gör en bil för sig själv, inte för andra! smile

Jo precis smile sen tkr ja de e kul o sticka ut lite o va annorlunda o inte göra som många andra smile

har du ngn idé hur ja ska göra med scoopet efter ja satt dit nät, tänker vid mkt regnande då de e rinner ner över tändkablar och fördelare.

35 Inlägg
13 augusti 2013
Möjligtvis om du bygger nån form av plast eller liknande som lede bort vattnet. smile
davidklang skrev:
Amazonken skrev:
davidklang skrev:

har du ngn idé hur ja ska göra med scoopet efter ja satt dit nät, tänker vid mkt regnande då de e rinner ner över tändkablar och fördelare.

908 Inlägg
13 augusti 2013
Trådstartare
Amazonken skrev:
Möjligtvis om du bygger nån form av plast eller liknande som lede bort vattnet. smile
davidklang skrev:
Amazonken skrev:

jo har tänkt ngt sånt på undersidan eller plåt, men huven lutar ner så e de en plåt under så rinner vattnet fram till generator och det. skulle vilja få de o rinna bak vid torpedväggen

Osponsrad
1 631 Inlägg
14 augusti 2013
Hur har dom på bilar med scoop original ? Leta fram en bild på det och härmas lite ,)

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

908 Inlägg
14 augusti 2013
Trådstartare
BudgetDunkaren skrev:
Hur har dom på bilar med scoop original ? Leta fram en bild på det och härmas lite ,)

evo har de helt öppet underifrån va ja sett på bilden. men skulle se hur folk som satt evo scoop på andra bilar har gjort men hittar ingen bild där huven e öppen så man ser

Sök