3314
Sök

Holknekt.....är han glömsk eller?

12 086 Inlägg
22 augusti 2013
Thunderbird88 skrev:
Tvivlar starkt på att han har glömt den. Varför?

Låt säga, du har en inkomst på 30 tusen efter skatt. Du har en bil värd 30 tusen.
Skulle du glömma bort att du ens har den bilen? Nej.

Jag tvivlar på att han har en månadslön på över millen i månaden...

tl;dr han är en attentionwhore. En fjortis.

Så förmågan att glömma saker baseras på värdet av det man glömmer i kontrast till sin lön? Va ungefär det sämsta jag hört idag.

Förövrigt har jag haft flera bilar ståendes längre tider som man inte ger en tanke på flera månader.

Muttley
22 augusti 2013
Germax skrev:
Thunderbird88 skrev:

Låt säga, du har en inkomst på 30 tusen efter skatt. Du har en bil värd 30 tusen.

Så förmågan att glömma saker baseras på värdet av det man glömmer i kontrast till sin lön? Va ungefär det sämsta jag hört idag.

Förövrigt har jag haft flera bilar ståendes längre tider som man inte ger en tanke på flera månader.

Ju mer nollor på kontot ju mer glömsk och mer fjantig blir du. Så akta dig för det.   

Hade en vän som hade glömt var han ställde sin bil,  jag tror inte han hittat den ännu fastän de var 5 år sen.

51 Inlägg
22 augusti 2013
Han sitter väl å suger på en 75a nånstans

336 Inlägg
22 augusti 2013
Inte för att jag begriper mig på sånt här, men han är ju inte ensam.
Att "glömma" en Maybach i 4 år är ju också något. smile

http://www.youtube.com/watch?v=CNuca4TAb2s
Senast redigerat av Saabfan1 (23 augusti 2013)

Just turbo power, no real shit.

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
23 augusti 2013
tkd_rille skrev:
Germax skrev:
Thunderbird88 skrev:

Ju mer nollor på kontot ju mer glömsk och mer fjantig blir du. Så akta dig för det.   

Hade en vän som hade glömt var han ställde sin bil,  jag tror inte han hittat den ännu fastän de var 5 år sen.

Fattade ni helt ärligt inte vad det var jag försökte få fram?...

Det jag försökte mena är att om jag har spenderat 30 tusen kronor på en bil så vet jag iallafall att jag inte komer glömma bort bilen eftersom den betyder för mycket för mig.
Jag som trodde jag hade guldfiskminnet här men verkar som folk kanske tappar sina bilar lite var som helst även här på gorg då roll

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
23 augusti 2013
Holknekt är troligen inte mer glömsk än genomsnittet, men däremot en fullblodad "dramaqueen" som bevisligen är beredd att ta till vilka knep som helst för att få en gnutta uppmärksamhet i media.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

9 115 Inlägg
23 augusti 2013
Ja har man som honom varit med i Robinson så kan han nog göra en hel del för att få lite uppmärksamhet, och framförallt göra så att man inte glöms bort hos Svenska folket

OUTLAW1
23 augusti 2013
Han har varit p någon modemässa i utlandet ett par veckor men kommer tillbakaka till svedal idag eller om det var igår..
källa: Per Holknekts Facebook uppdateringar
Han var jävligt trött på alla som frågade om hans bil igår iaf.
Iomed hanns bils medverkan i aftonbladet så hade han igår fått över 50 vänförfrågningar från kvinnor..big_smile
Senast redigerat av OUTLAW1 (23 augusti 2013)

9 115 Inlägg
23 augusti 2013
OUTLAW1 skrev:
Han har varit p någon modemässa i utlandet ett par veckor men kommer tillbakaka till svedal idag eller om det var igår..
källa: Per Holknekts Facebook uppdateringar
Han var jävligt trött på alla som frågade om hans bil igår iaf.
Iomed hanns bils medverkan i aftonbladet så hade han igår fått över 50 vänförfrågningar från kvinnor..big_smile

Hahaha, då har han ju några som kan ta hand om bilen åt honom när han är iväg nästa gång då! tongue

Aldrig nöjd
804 Inlägg
23 augusti 2013
Men när det gäller bilar med värde övergår ägandet till Stockholm stad.

Klart det gör, skulle inte förvåna mig om man "glömmer" att underrätta Holknekt (Aftonhoran gör dock ett gott jobb med detta) och någon fet chef får ny tjänstebil i samma veva..

Livet är för kort för att äga Volvo.

Muttley
23 augusti 2013
Thunderbird88 skrev:
tkd_rille skrev:
Germax skrev:

Det jag försökte mena är att om jag har spenderat 30 tusen kronor på en bil så vet jag iallafall att jag inte komer glömma bort bilen eftersom den betyder för mycket för mig.
Jag som trodde jag hade guldfiskminnet här men verkar som folk kanske tappar sina bilar lite var som helst även här på gorg då roll

Jo självklart.   Men alla människor är inte överförälskade i fordon.   Om han hade något viktigare för sig som genererar pengar för honom så kvittar nästan bilen.

Men de finns ju värre idioter. För Per var inte så glad för 3 timmar sen.

"Tack Aftonbladet, Dagens Industri m fl. Genom er försorg har jag fått mina däck sönderskurna och lacken repad."

10 163 Inlägg
23 augusti 2013
tkd_rille skrev:
Thunderbird88 skrev:
tkd_rille skrev:

Jo självklart.   Men alla människor är inte överförälskade i fordon.   Om han hade något viktigare för sig som genererar pengar för honom så kvittar nästan bilen.

Men de finns ju värre idioter. För Per var inte så glad för 3 timmar sen.

"Tack Aftonbladet, Dagens Industri m fl. Genom er försorg har jag fått mina däck sönderskurna och lacken repad."

Ja kan han ju lacka bilen rosa så han iallafall kanske ser den om han skulle parkera igen och köpa däck med vit däcksida tongue

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D

Sök