Tänkte lägga upp mitt sista verk. Hade lite tråkigt en dag, gjorde detta då...
En Impreza STi original.
Min version, 3D, svagt tonade rutor, sänkt, egentillverkad front, lite breddad m.m. Inte helt nöjd med den, men jag orkar aldrig fullföllja allt så de blir som ja vill.. hehe
bra jobbat! riktigt snyggt!, ja håller dock med om att på den sista bilden ser de inte ut att gå fort men han kanske bara börnar lite:) riktigt fränt iallfall! du föressten hur gör man röken? mvh/ Jonas
bra jobbat! riktigt snyggt!, ja håller dock med om att på den sista bilden ser de inte ut att gå fort men han kanske bara börnar lite:) riktigt fränt iallfall! du föressten hur gör man röken? mvh/ Jonas
Ja tror det heter noise va? eller? ska fan kolla upp det,,, grymma bilder!! men jag får en kännsla av att fu klippt in antingen röken eller bilen över röken + lite egen rök? har ja rätt? sen e grej bara som igentligen e löjlig att komentera men STI loggorna på fronten e spegelvända hihi ,,,, men fan annars snyggt jobbat mannen!!!!!!!!!!!!
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:D