Jag är 17 år och sökte min första bil. Jag var inne på att köpa en Nissan 200sx men sen såg jag Setheran på Blocket och bestämde mig för att åka och kolla på den. Resan resulterade i ett köp och nu står den hemma i garaget =).... Visa mer
Jag personligen är inget fan av stora vingar - men den där bilen ska ju se lite kaxig ut! Dessutom bygger du ju bilen för att den ska bli som DU vill ha den
Såg att du håller till i Dalarna, var i Dalarna kan man få se den live sen?
Prem lagd, behåll höjden tills du är klar med allt annat, tror att den kan göra sig precis som den är när du får ut den i det fria håller nitarna för trycket från vingen?
2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |
Om du bara trycker ner bilen så långt det bara går så lär det nog bli riktigt hårig, även att jag hatar allt vad vingar heter, men kan bli riktigt rockigt på den :-) Så fan bara behåll den som den är!
Jag personligen är inget fan av stora vingar - men den där bilen ska ju se lite kaxig ut! Dessutom bygger du ju bilen för att den ska bli som DU vill ha den
Såg att du håller till i Dalarna, var i Dalarna kan man få se den live sen?
t_one21 skrev:
Prem lagd, behåll höjden tills du är klar med allt annat, tror att den kan göra sig precis som den är när du får ut den i det fria håller nitarna för trycket från vingen?
Jag bor i Insjön, Leksands kommun
Nitarna borde hålla Nu ska jag ställa vingen hyfsat neutralt så att det inte blir för mycket down force, men sen får vi se hur jag ställer den
Du kan ju alltid armera locken från insidan med epoxi eller glasfibra för att vara säker. Vingen är riktigt kaxig så ändra inget förrän du kan se helheten.
Du kan ju alltid armera locken från insidan med epoxi eller glasfibra för att vara säker. Vingen är riktigt kaxig så ändra inget förrän du kan se helheten.
Snyggt jobbat! Du verkar ha bättre ordning än min polare som la det mesta huller om buller och fick över en "deciliter" skruvar och tillbehör när hans motor var ihop plockad igen