Jag är 17 år och sökte min första bil. Jag var inne på att köpa en Nissan 200sx men sen såg jag Setheran på Blocket och bestämde mig för att åka och kolla på den. Resan resulterade i ett köp och nu står den hemma i garaget =).... Visa mer
Enligt min egen smak så är den för hög. Men svårt att seja. Fråga igen när bilen är klar. Men kanske 1dm lägre?
Bayerische Motoren Werke. For the Win.
The only time a BMW owner willingly removes his car from the road. Is to remove the road from the car.
Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience.
Ja... så stora vingar hör hemma på riktiga supercars, tom dom kör med mindre idag , och hillclimb bilar. Men, det kommer bli klockrent på denna iaf! Lite retro, lambo eller så.. Blir coolt tror ja, bara man kan matcha gången i motorn och ljudet så!
Jag håller nog med Nosliwe ang. höjden, men, men, smaken är ju som sagt delad. Gillar du detta så kör på detta. Vad kommer bes. att säga om höjden? Jag har svårt att tro att den går igenom. Dom är ju så j----a gnälliga på liknande vingar.
Senast redigerat av HG_ (18 mars 2014)
Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid. ;)
Jag säger bara KÖR PÅ! Du har en så jävla fin bil och är så fruktansvärt duktig, du bygger som du själv önskar och vad du än väljer så blir det säkerligen kanonbra!
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Jag säger bara KÖR PÅ! Du har en så jävla fin bil och är så fruktansvärt duktig, du bygger som du själv önskar och vad du än väljer så blir det säkerligen kanonbra!
Sen så är det lite svårt att säga på dom där bilderna, Om du tar en bild i samma höjd som taket ifrån sidan så är det lättare att se hur den håller sig emot det.
En vinge får vara i vilket material somhelst om högsta punkt är max 5cm från koffertluckan. Över 5cm så ska vingen vara i plast eller glasfiber gjuten i 2 delar max 3mm tjocka. Så den där är absolut inte godkänd enligt varken SBP eller polisen. Så tyvärr lär du nog bli jagad om du åker ut på stan med den där på.....