2593
Sök

Roliga historier- tråden :)

Fritids-designer
293 Inlägg
8 november 2006
Trådstartare
Som rubriken lyder... smile
Har Du nå'n rolig historia eller nån tarvlig sak som hänt dig att berätta?
Skriv den gärna och låt oss alla få ett gott skratt! big_smile

Så släng upp historier!

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

Fotograf
966 Inlägg
8 november 2006
Jag kan väll börja då!smile
jag har inte skrivit detta själv.. tyckte att den va rolig iallafall..smile

En 85-årig man gick till doktorn och ville få gjort ett spermatest.
Doktorn gav mannen en burk och sa: Ta den här burken och kom tillbaka imorgon med ett spermaprov.
Nästa dag kom mannen tillbaka och överräckte burken till doktorn. Burken var lika ren och tom som dagen innan.
Doktorn undrade vad som hände och den gamle mannen sa: Jo doktorn!
Det är så här Först försökte jag med högra handen, inget hände.
Sen försökte jag med vänstra handen, fortfarande hände inget.Då kallade jag på min fru för hjälp.
Hon försökte först med högra handen och sedan med vänstra handen, fortfarande hände inget.
Hon försökte då med munnen, först med tänderna i, sedan utan tänder, fortfarande hände inget.
Vi ringde till och med på hos vår granne, Agda. Hon försökte också.
Först med båda händerna, sen i armhålan. Hon försökte till och med att klämma den mellan knäna,
men inget hände.Doktorn var chockad! Ni kan inte mena allvar! Bad ni verkligen grannen om hjälp?
Jo, sa den gamle mannen. Och vad vi än försökte med så fick vi inte av locket på burken.

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Maizer
8 november 2006
En klassiker: Vad säger man till en kvinna som har en blåtira runt ögat?
Ingenting, hon har ju redan blivit tillsagd..

2 594 Inlägg
8 november 2006
det va en amerikan en tysk och en svensk som satt på en bar så kommer en kille in som ser ut exakt som jesus så dom frågr killen som komm in är det du som är jesus? ja svarade killen ! jaha sa amerikanen jag har så ont i ryggen kan du hjälpa mig å wips så va amerikanen frisk då sa tysken jag har så förbannat ont i huvudet kan du ordna det me ja visst svarade killen så va huvudvärken borta då tittade jesus på svensken och sa jaha och vad kan jag göra för dig då?  Neeej för fan rör mig inte sa svensken jag är sjukskriven

Sleeper
3 084 Inlägg
8 november 2006
det var en tysk en fransk och en brittisk vampyr som gick in på en bar
först gick den tyska vampyren fram och beställde ett glas med varmt blod...
sen gick den franske vampyren fram och beställde samma sak...
tillslut gick britten fram och beställde ett glas med varmt vatten de andra två vampyrerna kollade förvånat på honom... när han fick sitt vatten tog han upp en blodig tampong ur fickan
och sa "its tea time boys". big_smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Fritids-designer
293 Inlägg
8 november 2006
Trådstartare
haha, sköna historier (speciellt "sperma- gubben) big_smile

Det var en gammal kärring som hade en hund som hette Käften.
Kärringen var på väg till en butik, där hon besviket läste på skylten: Hundförbud.

Kort därefter kommer en stilig karl iklädd frack och hög hatt.
Kärringen säger: Vill du vara så vänlig å hålla Käften medan jag går in på affärn?

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

1 Inlägg
8 november 2006
Vad är det för skillnad när en svensk, en turk och en polack går in på ett horhus?
Svensken går in för att ha sex, Turken går in för att städa och polacken går in för att hämta sin fru.

Nknn
8 november 2006
Det var en svensk som flyttade till USA. Där blev han god vän med två norrmän. De gick och tog en öl några gånger i veckan och hade allmänt kul. Men en dag dog svensken i en plötslig sjukdom och det blev begravning. Efter begravningen gick norrmännen till puben för att sörja. Då sa den ena norrmannen:
- Du, den där svensken... Han var allt bra konstig!
- Vadå, vad menar du?
- Jo men, han hade ju två rövhål!
- Nej, det hade han väl inte?!
- Jomen... Har du inte hört? Varje gång vi kommer in på krogen så säger ju ägaren "Here comes the Swede with the two assholes!"

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
8 november 2006
N0kan skrev:
Det var en svensk som flyttade till USA. Där blev han god vän med två norrmän. De gick och tog en öl några gånger i veckan och hade allmänt kul. Men en dag dog svensken i en plötslig sjukdom och det blev begravning. Efter begravningen gick norrmännen till puben för att sörja. Då sa den ena norrmannen:
- Du, den där svensken... Han var allt bra konstig!
- Vadå, vad menar du?
- Jo men, han hade ju två rövhål!
- Nej, det hade han väl inte?!
- Jomen... Har du inte hört? Varje gång vi kommer in på krogen så säger ju ägaren "Here comes the Swede with the two assholes!"

HAHAHAXD...den var riktigt bra^^

Allt för den där jävla hatten!

2 594 Inlägg
8 november 2006
strandhagen skrev:
Vad är det för skillnad när en svensk, en turk och en polack går in på ett horhus?
Svensken går in för att ha sex, Turken går in för att städa och polacken går in för att hämta sin fru.

ha ha ha fan va bra

uberg33k
75 Inlägg
8 november 2006
Maizer skrev:
En klassiker: Vad säger man till en kvinna som har en blåtira runt ögat?
Ingenting, hon har ju redan blivit tillsagd..

HAHAHAHA big_smile FÖR BRA!

FreddeK
8 november 2006
Det var rast på bageriet och alla satt och degade.
Senast redigerat av Freddeponken (8 november 2006)

7 120 Inlägg
8 november 2006
Hahaaha!
Har en riktigt dålig men ändå tongue

Det var en gång en man som var ute och red på en häst. Då plötsligt såg han något grönt som sprattlade under en sten. Han lyfte stenen och under den låg ett troll. Trollet sa:
-Tack för att du tog bort stenen som den onda trollkarlen slängde på mig! För att du gjorde det får du en önskning. Mannen tänkte en stund och sen sa han:
- Jag vill ha lika stor *** som hästan har. Visst sa trollet och gjorde som han sa.
Nästa dag så gick han upp ut sängen och tittade ner i brallorna såg han ingen stor ***.
Han hade fått en ***, för att hästen var ingen hane wink

Sämsta historian, jag vet. tongue

FreddeK
8 november 2006
Aerodynamik skrev:
Hahaaha!
Har en riktigt dålig men ändå tongue

Det var en gång en man som var ute och red på en häst. Då plötsligt såg han något grönt som sprattlade under en sten. Han lyfte stenen och under den låg ett troll. Trollet sa:
-Tack för att du tog bort stenen som den onda trollkarlen slängde på mig! För att du gjorde det får du en önskning. Mannen tänkte en stund och sen sa han:
- Jag vill ha lika stor *** som hästan har. Visst sa trollet och gjorde som han sa.
Nästa dag så gick han upp ut sängen och tittade ner i brallorna såg han ingen stor ***.
Han hade fått en ***, för att hästen var ingen hane wink

Sämsta historian, jag vet. tongue

hmm hahaha...skrattar för den var dålig...men ändå=)

168 Inlägg
8 november 2006
Hehe sköna hitsorier tongue

Bonden och BMW mannen.

En bonde står och passar en stor flock med får som betar på kullarna.
Då kommer det plötsligt en splitter ny BMW på vägen nedanför. En kille i Broni-kostym, Gucci-skor, med Ray Ban solglasögon och en YSL-slips sticker ut huvudet ur bilen och ropar till bonden:  -Om jag kan räkna ut hur många får du har på betet, kan jag ta med mig ett av fåren då?
Bonden tittar på killen och på den spridda flocken med får och svarar:   -Det är OK för mig!
Killen kör fram sin BMW till bonden, tar fram en Dell Notebook som han öppnar på motorhuven. Med hjälp av Nokias senaste 3G-telefon kopplar han upp sig mot en NASA-sida på internet. Med GPS hämtar han den exakta poritionen och matar in den i en NASA-satelit som skannar in betesområdet med en högupplösningskamera.
Efter en stund öppnar han den digitala bild han fått med mail, importerar bilden till Adobe Photoshop, fixar till den lite och skickar den till Image Processing Facility i Hamburg.
Inom några sekunder får han ett nytt svar per mail, där det står: Picture processed and data stored.
Så loggar han in på en MSQL databas via ODBC och kopplar upp ett Excel-document med flera hundra avancerade formler. När detta är gjort kör han all data med e-post till en Xiricom och på ett ögonblick får han respons.
Avslutningsvis skriver han ut en 150 sidors 4-färgs rapport på sin minimala HP Colour LaserJet och kastar ett öga på den sista sidan.
-Du har exakt 1586 djur säger han.
-Det stämmer, säger bonden, så du kan ta med ett av fåren.

Så tittar bonden på när killen går runt för att välja ut ett av fåren som han sen jobbar hårt med att få ner i bagageutrymmet på BMWn.
Då säger bonden:  -Du, om jag kan säga exakt vad du jobbar med, kan jag då få tillbaka fåret?
Killen tänker en stund på detta och säger att det är OK.
-Du är konsult, säger bonden.
-Det stämmer.  Hur kunde du veta det, säger killen.
-Det var inga problem, säger bonden. Du kom hit utan att nån bett dig. Du tar betalt för något som jag redan visste, svarar på en fråga jag inte ställt.
Dessutom har du ingen aning om hur den här branchen fungerar!

Så var nu snäll och öppna bagageluckan och ge mig tillbaka min Border Collie....

Drive Like You Stole It!

73 Inlägg
8 november 2006
Det var en gång ett par..
Varje gång paret skulle ha sex så insisterade mannen på att de skulle ha släckt inne i sovrummet, så de hade det släckt.
Men efter 20 års äktenskap tänkte frun att hon skulle tända lyset mitt i akten.
Sagt och gjort, hon tände lampan och såg att det mannen gjorde var att använda en dildo.
Frun blev rasande och skrek: nu får du fan ta och förklara det här!
Mannen svarade: Okej, jag förklarar denna och du förklarar barnen.

big_smile

543 Inlägg
8 november 2006
Var en tjej som vaknade upp en morgon och gick på toa. När hon precis satt sig ner upptäcker hon massa saker nere vid musen. Hon undrade vad detta kunde vara men tänkte inte mer på det. Nästa dag samma visa igen och hob började på allvar undra vad det kunde vara. (såg ut som brödsmulor) Sagt och gjort hon borstade bort det. Dan därpå var det likadant igen, hon borstade bort det och beslutade sig för att gå till doktorn.

Hon fick en tid och gick dit några timmar senare.

Väl inne hos doktorn så frågar doktorn vad hon har för besvär och hon svarar att det ser ut som att det e fullt av brödsmulor därnere på mig. Doktorn säger till henne att hon ska klä av sig så han kan kika på det. Hon gör som hon blir tillsagd. Doktorn tar ett snabbt kik och utbrister omgående att han vet var felet är för något.
Tjejen:. Ja, men snälla doktorn vad e det för fel då??

Doktorn: Du har ju bullfit*a för böveln!!

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

Maizer
8 november 2006
Det var en amerikan, en turk och en svensk som var uppe på eiffeltornet. Helt plötsligt börjar amerikanen att kasta ner dollar. Turken och svensken frågar varför han gör sådär, vi behöver pengar. -Nej det gör inget, vi har så mycket såna i USA.
Så börjar turken att kasta ner massa kebab, amerikanen och svensken frågar varför han gör så för, vi är ju hungriga?- Nej det gör inget vi så mycket sånt i Turkiet ändå. Så helt plötsligt kastar svensken ner turken. Amerikanen frågar vafan har gör så för? -Nej det gör inget, vi har så många såna här ändå i Sverige!

177 Inlägg
8 november 2006
Maizer skrev:
Det var en amerikan, en turk och en svensk som var uppe på eiffeltornet. Helt plötsligt börjar amerikanen att kasta ner dollar. Turken och svensken frågar varför han gör sådär, vi behöver pengar. -Nej det gör inget, vi har så mycket såna i USA.
Så börjar turken att kasta ner massa kebab, amerikanen och svensken frågar varför han gör så för, vi är ju hungriga?- Nej det gör inget vi så mycket sånt i Turkiet ändå. Så helt plötsligt kastar svensken ner turken. Amerikanen frågar vafan har gör så för? -Nej det gör inget, vi har så många såna här ändå i Sverige!

HAHAHAHAHA big_smile

Bäst!

2 594 Inlägg
8 november 2006
Maizer skrev:

och du anklagar mig för att vara rasist????

Sök