Tack för hjälpen. Ska bara försöka hitta lampor någonstans nu och beställa. Blir vitt eller blått men tack ändå.
okej köp då på e-bay^^ där kommer du ner mer än halva kostnaden.. köp dok någon extra av varje då det kan finnas sådana som inte funkar m.m tror att allt som finns o köpa på dom svenska sidorna ändå är från kina.. enda skillnaden är väntetiden då
i helgen tog jag mig tid o besöka polaren där vi bytte framlyktorna inför besiktningen.. fick även hjälp med att kapa plåt i baksätet så armstödet går tillbaka utan att ta i högtalaren
I början av veckan gjordes besiktningen som rulla igenom utan några problem förutom man skrapade i över allt när man körde upp o ner på liften
igår kom nya däcken på fälgarna får hoppas dessa håller utan några problem nu då
Har fortsatt med mittenfacket bak..fick hem ett nytt galler som jag hoppades skulle sitta fint över
lite maskering o slipning
nya färgen o klarlackad
o självklart ljus i detta
resultatet! obs väldigt dålig bild och har inte satt fast den ordentligt än därför man ser glipa vid kanten
Brill hållarna fick sig en plats satt med ok o ha dom där?
sen har nya filtret kommit! snart dags o bygga om luftburken
nu till den tråkiga nyheten.. slutet av denna månad stängs lagret ner där jag är i dag och detta har också lett till att jag blir uppsagd pga arbetsbrist