Är sugen på de faktiskt men känns som att det hade behövts mattsvart stötis och svarta lampor då, ser kanske mongo ut annars
Angående takräcken så har biltema inga som passar och de hade lagom priser ju, har ju liten plats för fästen då jag har sollucka, gummilist och sen börjar dörren typ, någon som vet något bra alternativ?
Provsatte 2 tackräcken bara för skoj skull och det såg riktigt grymt ut!
Kanske lite kasst med updates, men jag tappade hoppet när jag upptäckte vilken rost jag har under bilen.. Har en hel del att ta tag i
Men iallafall, lite har hänt
Har monterat golf mk3 röktonade sidoblinkisar som p-ljus, blev orange men ska försöka hitta några som inte har orange insats senare
Sen såg jag även en grön twingo på en parkering så jag tog ett jämförelse-foto, ursäktar smutsigheten på bilen något tips för att bevara röven ren utan att skaffa stänkskydd?
Tvättade såklart bilen senare! Just de! Jag har bussblinker-iserat mina sidoblinkisar också!
Ville ha lite us-style
Och ni.. Det har varit dåligt med respons på sista tiden! skärpning! Säg precis vad ni tycker! Ha de bra!
Hejsan följare, har nu bestämt mig för att sälja min brukis pga att jag köpte en som dricker mindre, har inte hamnat på blocket ännu men kommer komma upp säg till om du vill adoptera lille grodan!