tror inte grannarna gillar att folk gör hellack i ett garage, de hade inte jag gjort när jag hade kommit ut o känt på bilen när den blivit nerröken .Fler som tycker så ,eller ensam ?
tror inte grannarna gillar att folk gör hellack i ett garage, de hade inte jag gjort när jag hade kommit ut o känt på bilen när den blivit nerröken .Fler som tycker så ,eller ensam ?
Vänta nu hänger jag inte med.. han lackade väl i garaget? De är väl hans garage som köptes med huset, så inga andra bilar i det.. de är nog en bit till närmase bil tror jag.. eller hoppas det
Bilen blev iallefall så jävlans snygg! Keep it on! Mvh Kim
Hörru einstein! hur vore det om du tog reda på fakta innan du öppnade truten? men det e klart har man inte bättre för sig än att surfa runt på forum och skriva skit om andras projekt för att man e avundsjuk ist för att gå ut i garaget och fixxa till sin gamla vw så folk kanske tittar på den med så låt gå för denna gången då! men bespara oss från det i framtiden e du snäll!!!
den ser riktigt satans trevlig ut härlig tmed gediget garagearbete
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)