Uploaded with ImageShack.us Ett Vems ramlade ned i brevlådan.p
Uploaded with ImageShack.us Plåtfälgar (burnisar) som ryker på sen peugeot 407 fälgar som e navvända 17" tum
Uploaded with ImageShack.us Då påbörjas demonteringen för att snyggaa till motorrum å kaross:P givetvis så provkörde ja den innan gick gött dock utan vems.
Fått monterat glaslucka och sen har jag byggt ram för att original innertak ska passa. Sen klätt in det i fint tyg. Nu ska det bara monteras och fixa svart handtag till solskyddet.
har du förstärk inne taket innan du la på tyget? ska göra lika dant sen men kollar runt lite hur man ska göra
Jag limma på lite tunna plåtbitar ja klippte till. Ska limma innertaket lite försiktigt runt taklampan eller bygga nått slags fäste där så det slipper hänga så där. Sen kommer ju listen runt lucka att bära upp en del.
har du nån kolla på hur man går tillväga för att regga med m50? o vad de är för krav osv? är lite sugen på o stoppa m50b25 min 945a
Ja regga i torsdags gick dock inte igenom pgaatt den lät för mkt och att insugsljudet va för högt för ja hade öppet filter. men de ska åtgärdas. Nej det ska inte va några problem alls att regga sålänge bilen inte är nyare än 93