Lättare renovering av min Amazon! Använder ingen Ekonomi plåt utan bokar och formar själv vilket är billigare då jag är arbetslös och måste sysselsätta mig med något! Sedan ska den lackeras m.m.!
Instrument stoppning var tyvärr borta med! Någon som har de liggande som kan sälja de är välkommen att höra av sig! Krav är att den inte är sprucken eller vattenskadad!
Tidigare ägare har svetsat upp bilen en hel del så de var härligt att slippa de mesta jobbet in under!
Förstår inte vad dom gjort med skärmkanten då de saknas en bit :S
Riktigt risig just på dessa ställen! Förstår att de blev anmärkning på besiktningen!
Vad lite Rock n Roll musik kan göra!
Provmonterat skärmarna! Som jag nämnt innan så söker jag Plåtskärmar! Vet ni någon som har liggandes i bra skick som letar plastskärmar eller bara vill sälja sina skärmar billigt så hör av er!
Förstod inte vad du mena där Amazon_142_Duett men jag har kapat ut dom dåliga delarna och kapat plåt som passar precis i de ur kapade! Ska försöka få de så ekonomisk som möjligt som sagt men ändå få de bra!
Förstod inte vad du mena där Amazon_142_Duett men jag har kapat ut dom dåliga delarna och kapat plåt som passar precis i de ur kapade! Ska försöka få de så ekonomisk som möjligt som sagt men ändå få de bra!
Bra trodde du hade lagt plåten över den rosta plåten. Helt rätt vad man ska göra! Kolla gärna in min amazon
Hade ett par fälgar liggandes som jag putsat på för några år sedan! Tyvärr bara 2st men fundera på en uppsättning Appliance fälgar med hel chrome! Kom gärna med förslag på snygga fälgar! Vill helst ha ett par schyssta "U.S.A" fälgar