Då har jag äntligen fått några minuter över med datorn, så någon enstaka bild får dyka upp här
tjjjaaa... vad ska man börja med?
Sålde som sagt mina 3sdm-fälgar för ett par veckor sedan. Och därmed köptes nya fälgar ifrån
www.overdrift.se , grymt pris och skön service! Utan tvekan en kille som kommer att få sina klibbor på mina bilar
Hejdå till gammalt:
Och hej till nytt:
19" x 9.5" runtom, 5mm spacers och lite annat smått & gott beställt. Blir 225/30/19-sulor på fälgarna!
Lite nya dekaler och en ny voltmätare.. Även nya reg-skyltar i matte-svart lack, ska komma overdrift-dekaler på dessa!
Efter ett par veckor ute i kylan så åkte bilen in i värmegarage igen. Där får den stå tills mars :-)
Slängde i ett nytt "biltemas AGM-batteri" där fram, och sen kopplade jag i alla batterier i baljan! Blev en del kablar och säkringar
Kablar med strömbrytare till led-belysning och volt-mätaren drogs samtidigt.
Sen ligger originalgolvet på plats igen
Lådan färdig, blir såhär sålänge
tyg på framsidan.
Sitter fantastiskt!
Och det lyser rätt härligt ur min hemmagjorda DD-lampa
Börjar mäta och testa lite för covers!
Nått sånt ungefär?
Covers klädda med samma tyg som på lådan! Blir fler covers uppe vid sidorna av lådan sen
Fortsättning följer under veckan. Försöker hinna med så mycket jag kan under jobbet!
Det jag ska göra härnäst är:
-Provmontera covers
-Göra mina sista översta covers
-Fästa batteribanken bak med hålband
-Hitta moteringsplaceringar för slutstegen
-Provmontera allt och lyssna så det låter bra!
Sen jäklar så går vi på bilen utvändigt!
Under veckan får jag hem den färdigskurna solfilmen till framdörrarna och till helgen hämtar jag ut min nya frontläpp
vad fattas till bilen utvändigt sen? Tänkte handla ögonlock iallafall, rätt snyggt på passat-lyktorna
Avslutar med en bild på mina tre musketörer, och en bild på en låda som jag bygger till kund