HarryComa skrev:
Fick bekräftat för ett tag sedan att de skulle skicka det jag beställde, ska bil intressant att se om det kommer något, if so, kvalitét, passform och finish.
Min lite halvkritiske medarbetare magnus lovade att ta en ordentlig koll på prylarna (bl.a. han som tagit fram de flesta volvokiten på hällsjö styling, om någon kan plast så är det han)
Självklart ska man inte vara mer kritisk till produkten än priset anbelangar.
Jag gör inte detta för att jävlas med Speedart, jag är så j*vla ursinnigt less på leverantörer som ska fläcka ner marknaden med rena skitprodukter som många antar ha samma kvalité, passform och egenskaper som en dyrare produkt, det slår tillbaka på de som säljer rejäla prylar, det är dit kunderna kommer sen när deras 500-spänns vinge spricker i 5 minusgrader...
OCH, jag behöver ett par kjolar till mina egna bmw-projekt och hade inga gjutformar så jag slog två flugor på smällen
Tips till Chrizz, fixa en recensionsdatabas för leverantörer på garaget, vore ypperligt att kunna lämna en rad på produkten man köpt och hur man upplever den. På det sättet kan de som vill spara nån krona köpa lite billigare medan de som vill ha rejäla prylar vet vilka leverantörer som gäller.
Det ska väl tilläggas att, vad som hittils framkommit, att ingen sett eller fått några produkter från denna leverantör, så om de bluffar, har dålig kvalité/passform eller inte skall vi lämna osagt tills vidare, ett tips är ju att inte ta de sista julpengarna, vänta istället tills någon fått prylar och kan ge lite info om produkterna som säljs.
I all välmening!