2859
Sök

tjena tänkte byta fram högtalare lite hjälp!?

Mercedes
162 Inlägg
24 november 2006
Trådstartare
HEJ har en mercedes w124 tänkte byta fram högtalarna för de låter skit orginala ...
det är 2 sr pioneer högtalare på 100 watt men de lite mer än 3 åt gammla men de går väll ändå o lyssna på tongue
Hur går jag till väga ??   om jag kopplar fel vad är risken för att något ska hända ? tack i förhand wink

Just Löve Mercedes-Benz ;)

116 Inlägg
24 november 2006
Jo.. de blir nog inte så bra om du kopplar fel.. men de är väldigt svårt att lyckas med.. De står på högtalarna vilka som är plus och minus.. De går nästan inte att misslyckas.. Lycka till smile

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd=)

Mercedes
162 Inlägg
24 november 2006
Trådstartare
och om de behövs bilder kan ja skicka smile ..... tar jag bara ut fram högtlarna som e där inne just nu och sätter dit dom andra ? e de så bara

116 Inlägg
24 november 2006
Jo.. det är bara att göra så.. sen ser du till att du sätter plus på plus och minus på minus.. men dom brukar till och med vara olika storlek så det är omöjligt att sätta fel, eftersom du inte ska dra om några kablar smile

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd=)

Mercedes
162 Inlägg
24 november 2006
Trådstartare
jaha okej ska dra ner till bilen och se tongue och hur gör man med diskanter eller de behövs ej högtalarna är 100w coaxial 3- way...... vad är oz ?? nåt viktigt

Mercedes
162 Inlägg
24 november 2006
Trådstartare
glömde att diskanterna heter macrom vad är de för märke e de bra ? eller skit .....

Sök