3320
Sök

Pedofiler "insider tv3

2 652 Inlägg
24 november 2006
Trådstartare
Hej
jag kollade på gårdages insider 100 avsnittet .
handlade allt ifrån droger till aukt bilhandlare .
Men också om pedofiler på olika chatt forum så som spraydate.se mm
Så jag tänkte kolla hur intresset var för en 12 årig tjej som heter "sara12"
bor = skövde
ålder= 12
sysselsättning = skola
gillar= killar
jag var inne på chatten 25min o fick svar från perosner som var 50-60 år inom 20min

Vanligaste frågorna var

Vad skulle du göra med mej om vi var själva på ett hotell i skövde `?
Kan du tänka dej en avsugning för ###kr ?
när kan jag komma till skövde ?
hur mkt tar du fär ett samlag? "göran 57år gbg"

En av dom var välldigt engagerad i allt . han kunde betala en hel del för de "7000kr"
när vi snacka på chatten så var han 59år o skild .

När man väl satt där o chatta med dom här svinen så förstod man hur mkt sådant folk de verkligen finns där ute .

SÅ då tänkte jag passar på o fråga om han vill komma till skövde o träffas?
- ja visst .
vad vill du göra med mej ?
-Jag vill träffas ,.vill du?
ja inga problem
-Jag vill knulla dej fjortis
Kom till skövde 1 december då ?
-oki ring mej då \G

Kommer han till falköping\skövde vid bestämd tid så kommer vi PRATA lite med honom .

2 652 Inlägg
24 november 2006
Trådstartare
myheroine skrev:
fyfan finns sjuka personer överallt tyvärr sad
borde fan vara skottpengar på sådanna människor.
kul i allafall att du bestämde en träff med honom, hoppas du PRATAR ordentligt med honom, glöm inte och skriva hur det gick sen winkwink

komme jag garanterat inte göra,. hoppas att han kommer -

SSS -12
3 217 Inlägg
24 november 2006
Fy fan... Det är ju vidrigt! Aldrig att min dotter (inom lång framtid) kommer få sitta obevakat vid internet innan hon fyllt 16... Jävla idioter som finns där ute!!

Låt han veta att han levde!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

2 652 Inlägg
24 november 2006
Trådstartare
hoppas han kommer dit ,, jag 20min dit med bil .

SSS -12
3 217 Inlägg
24 november 2006
precision skrev:

Plocka bort skyltarna och kör dit maskerad, möt honom på rummet och knulla honom med något trevligt vasst köksdon (t ex kniv eller liknande)

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

2 652 Inlägg
24 november 2006
Trådstartare
Fuckface skrev:
Fy fan... Det är ju vidrigt! Aldrig att min dotter (inom lång framtid) kommer få sitta obevakat vid internet innan hon fyllt 16... Jävla idioter som finns där ute!!

Låt han veta att han levde!

'jag jag känner likadant , jag en pojk på 1år .

med den här tråden ville jag bara visa vad som kan hända med tex en ung tjej\pojke som blir medlem på dessa sajter och tror han kommer träffa kompisar smile - verkligenheten är tyvärr inte sådan längre .-

SSS -12
3 217 Inlägg
24 november 2006
Det är äckligt... Det är skrämmande... och det är allra värst vardagligt problem! Är det någon som ska sättas framför försvarets skotttavlor så är det dessa människor... Nackskott på svinen!

2 652 Inlägg
24 november 2006
Trådstartare
Fuckface skrev:
precision skrev:

Plocka bort skyltarna och kör dit maskerad, möt honom på rummet och knulla honom med något trevligt vasst köksdon (t ex kniv eller liknande)

han kommer få vad han förtjänar iallafall .

när man ser på nyheterna ser man sådant hela tiden . hjälps vi åt kommer man ha större chans o stoppa detta -

"Ijenkligen"
786 Inlägg
24 november 2006
äckliga jävla svin det finns!
dödsstraff tack!

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

2 652 Inlägg
24 november 2006
Trådstartare
Fuckface skrev:
Det är äckligt... Det är skrämmande... och det är allra värst vardagligt problem! Är det någon som ska sättas framför försvarets skotttavlor så är det dessa människor... Nackskott på svinen!

ja jag hade ett par vänner här i stan som slog sönder en man i 45års åldern pga detta . ledde till misshandel för dom .

han som ville ha sex med 10-12 åringen "pojke" fick gå fri .
och är fortfarande fri och man ser honom fortfarande med samma namn på spraydate.se
Senast redigerat av precision (24 november 2006)

FreddeK
24 november 2006
Det är skitvidrigt allt detta och jag håller med er om det mesta men tror inte våldet ni upmanar till löser dessa problem...
Pedofili är en sjukdom och det går nog inte att slå bort..sen tror jag inte moderatorna vill att ni uppmanar till brott!

men visst jag håller med er!! och jag känner likadant!

54 Inlägg
24 november 2006
Freddeponken skrev:
Det är skitvidrigt allt detta och jag håller med er om det mesta men tror inte våldet ni upmanar till löser dessa problem...
Pedofili är en sjukdom och det går nog inte att slå bort..sen tror jag inte moderatorna vill att ni uppmanar till brott!

Pedofili en sjukdom?????? det är väl för fan som att säga att homusexualitet är en sjukdom.

jag anser att det är en läggning och jag tror säkert att den går att slå bort! tror inte gubbarna är så jätte sugna på att boka träff med barn efter det! kör på bara.

sen ang. insider, jag fattar inte varför dom censurerat ansiktena på dom! deras familjer måste ju få reda på va det är för svin dom har som Pappa/Man!

så tycker jag iaf

Vem Fan Är Harley Davidsson?

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
24 november 2006
Jag anser att det skulle var fullt lagligt för polisen att arrangera "fällor" för att få tag på pedofiler. Sen att det skulle räcka som bevis för kemiskkastration av de som nappar på tex "sara12".
Hade visserligen helst sett dödsstarff på både pedofiler å våldtäcktsmän....men då måste bevisningen vara 100%igt vattentät, typ tagen på bargärning, film på det lr liknande då det ju absolut inte får bli fel...:S
Men vi e ju såååå humana i sverige att vi inte tror på dödsstraff....så det e la egentligen inget alternativ....så mer kemiskkastration tack!!

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

lundwall
24 november 2006
Jag tycker det är synd att allmänheten inte vet vad en pedofil är. 12-åriga tjejer har string, smink och hånglar på skoldiscon, och är - hur mycket du än vill och tycker det - inte barn. Pedofiler tänder på prepubertala barn. Som prepubertal räknas oftast 10 och yngre, ibland ännu lägre gräns.

Sen må det vara hur äckligt som helst, men pedofili är det då rakt inte.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
24 november 2006
lundwall skrev:
Jag tycker det är synd att allmänheten inte vet vad en pedofil är. 12-åriga tjejer har string, smink och hånglar på skoldiscon, och är - hur mycket du än vill och tycker det - inte barn. Pedofiler tänder på prepubertala barn. Som prepubertal räknas oftast 10 och yngre, ibland ännu lägre gräns.

Min åsikt agående pedofil är att alla som är över 18 som vill ha sex med en person under 15 är PEDDO thats it.

Bmw osv..

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
24 november 2006
lundwall skrev:

trots att jag inte vill hålla med dig tror jag det är sant som du säger... men min åsikt är, trots det, samma som usedubbelturbo.

man lever bara en gång så lev väl!

lundwall
24 november 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Min åsikt agående pedofil är att alla som är över 18 som vill ha sex med en person under 15 är PEDDO thats it.

Det spelar ingen roll vad din åsikt är, pedofili är vad det är oavsett vad du tycker.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
24 november 2006
lundwall skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Det spelar ingen roll vad din åsikt är, pedofili är vad det är oavsett vad du tycker.

Jaha? så man får inte ha sin egen åsikt vad man anser är peddo eller inte? "okeeeej" men men då då ändrar jag mig...

Jag tycker alla som vill ha sex med någon som är under 15år och själv är 18+ är sjuka och behöver nån form av hjälp... eller slag i huvudet... och det äklar mig.

Mvh.

Bmw osv..

FreddeK
24 november 2006
bubbla_1972 skrev:
Freddeponken skrev:

Pedofili en sjukdom?????? det är väl för fan som att säga att homusexualitet är en sjukdom.

jag anser att det är en läggning och jag tror säkert att den går att slå bort! tror inte gubbarna är så jätte sugna på att boka träff med barn efter det! kör på bara.

sen ang. insider, jag fattar inte varför dom censurerat ansiktena på dom! deras familjer måste ju få reda på va det är för svin dom har som Pappa/Man!

så tycker jag iaf

Så du menar inte att pedofili är ett sjukligt beteende utan fullt normalt asså? eller vad vill du komma med ditt påhopp? förklara dig!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
24 november 2006
Jag tycker det är synd att vi börjar bråka med varandra nu i den här tråden... riktigt synd.. fan bråka med peddon iställe..

Bmw osv..

Sök