3365
Sök

yasmin dog, föratt kursföreståndaren hade ej ansvart föratt ringa 112

84 Inlägg
25 november 2006
Trådstartare
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 48,00.html

Kursföreståndaren: Vi har inget ansvar annat än att lokalerna ska vara i fullgott skick !!!!!!!

vaf*n .........

om man f*n ser att en liten tjej ligger där o fått nåt missfall eller så. ska man F*n ringa ambulanse...  OHHHHHHH
Senast redigerat av aly (25 november 2006)

2 652 Inlägg
25 november 2006
hel sjukt :S

482 Inlägg
25 november 2006
hmm Hur fan tänker människorna??
Hade de skitit i att ringa ambulansen ifall det var deras dotter där också??

Blir less när jag ser sånt här hmm.
Visst blir man chockad, men det första man gör är att ringa ambulansen!

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

lundwall
25 november 2006
Jag tycker verkligen att människor som ansvarar för andra människors välbefinnande (kursgårdar, hotell, vandrarhem, biografer etc) borde ha någon form av grundläggande utbildning i stresshantering, HLR, ABC osv. Jag skulle då rakt inte delta på ett sånt ställe utan att det fanns utbildad personal.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
25 november 2006
lundwall skrev:
Jag tycker verkligen att människor som ansvarar för andra människors välbefinnande (kursgårdar, hotell, vandrarhem, biografer etc) borde ha någon form av grundläggande utbildning i stresshantering, HLR, ABC osv. Jag skulle då rakt inte delta på ett sånt ställe utan att det fanns utbildad personal.

Håller med smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

2 652 Inlägg
25 november 2006
lundwall skrev:

som vanligt är d säkert så att de inte finns resurser för de . konstigt nog

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
25 november 2006
precision skrev:
lundwall skrev:

som vanligt är d säkert så att de inte finns resurser för de . konstigt nog

Men ändå fick vi som går första året i gymnasiet lära oss första hjälpen på en massa olika vis fastän vi kunde gjort det när vi kom till arbetet. Det är lite skumt tycker jag  sad

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Supraman
2 300 Inlägg
25 november 2006
Helt sanslöst att man som människa kan agera så.
Och sen inte vara människa nog att erkänna att man har gjort fel.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Good Girl Gone Bad
607 Inlägg
25 november 2006
Helt sjukt. Det är så fel. hur kan man ens låta bli att ringa? Förstår inte hur dom tänkte.

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad

SupeR
106 Inlägg
25 november 2006
aly skrev:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,940048,00.html

Kursföreståndaren: Vi har inget ansvar annat än att lokalerna ska vara i fullgott skick !!!!!!!

vaf*n .........

om man f*n ser att en liten tjej ligger där o fått nåt missfall eller så. ska man F*n ringa ambulanse...  OHHHHHHH

Det är förj*vligt hur en del människor fungerar, Och sen gå ut i tidningen med ett sådant utalande.

Tror dock inte att du menar missfall... Anfall kanske..

-red lights-

84 Inlägg
25 november 2006
Trådstartare
aa menade anfall.
men mådde så j*vlig dålig när jag läste d att va tvungen o gå o ta en promenad.

Sök