Hur är det med denna träff numera? tycker den tappat sjukt mycket bara de senaste 2 åren tråkigt nog.. Vad har vi för snitt på bilar fyller vi ens 1 våning?
Träffarna är självgående och är en mötespunkt för att sen kanske dra sig vidare på olika aktiviteter eller bara stanna kvar och hänga, vädret har ju varit sådär till och från och folk verkar rädda att ta ut sina bilar i dåligt väder, vi "arrangörer" har varit utomlands på olika event, eller varit hemma och försökt ha bilarna i rull. Även denna gång missar jag träffen då bilen måste fixas lite efter polen-resan förra veckan
Det blir alltid varje fredag!! Sen beror det på om det kommer folk
Måste dock att jag själv som inte var där på två månader, åkte dit i fredags, att det är tråkigt när folk kommer upp med sin bil, ser att det fyllt på 5 bilar, tänker "nej vad lite bilar vi drar" istället för att stanna och fylla på vidare
Men hoppas det blir bättre denna fredag, träffen är självgående och det är som sagt alltid träff fredagar, sen vilka som vänder hem direkt vid ankomst eller inte visar sig till och från
Jag missar träffen återigen denna vecka pga jag är billös tills på tisdag