Hallåj, köpte mig en V50 1.6d -10 i mitten på februari, tanken var att åka ekonomiskt och snyggt! Givetvis efter en uppfräschning, annars tycker jag gubbfaktorn står inristat i sten... Har påbörjat med en del av projektet vilket... Visa mer
Hallåj, köpte mig en V50 1.6d -10 i mitten på februari, tanken var att åka ekonomiskt och snyggt! Givetvis efter en uppfräschning, annars tycker jag gubbfaktorn står inristat i sten...
Har påbörjat med en del av projektet vilket kommer att komma upp inom kort. Annars får jag hoppas ni vill ta del av saken, kom gärna med tips eller förslag. Tack på förhand, peace out! /William
Är rätt orutinerad ang det här med att göra projekt tråd osv. Men ikv sätter jag mig ner och gör mig förståd, tanken är att slänga upp lite bilder på vad som gjorts osv. Fotbollsträning väntar. Korpen is the shit! Seeya!
Langar någon bild från när bilen var ny inköpt den 15/2 -14
Här kommer även lite visioner för detta projekt, sen tror jag nog en del kan ändras på vägen om jag känner mig själv rätt..
Led parkeringsljus, dimljus, regplåtsbelysningen Vinge och ögonlock lackerad i bilen färg Tonade baklyktor Fälgar Heltoning 7 rutor 5% och 35% ljusinsläpp ink möjligtvis framrutan Coilovers Xenon i dimljus Färgade ledslingor invändigt Ev. Något enklare ljudbygge Lackerade broms ok (vit) Dippa takrailsen (vita) Vindavisare Lite smått och gott pyssel
Planen är att ha en schyst och ekonomisk bruks bil som man även kan ta på någon träff i sommar.
En del har som sagt hänt lite då och då, uppdaterar lite med som hänt de senaste veckorna.
Tonade baklyktorna rätt rejält
Next up var ögonlock och vinge, lackerad i färgkod. Även led i regbelysningen samt positions och dimljus.
Störde mig en hel del på de röda reflexerna på bakspoilern så tog och hämtade lite matt svart folie på farsans reklamföretag.. Rätt kass bild men den duger för att skillnaden.
Fälgar är på ingång inom kort och det kommer att uppdateras lite mer de närmsta dagarna, och kontinuerligt framöver. Bilen fick sig nämligen en toning fram till b-stolpen den gångna veckan. Valet av fälgar blev 19" ocean storm 235/30
Tonande som sagt fram till B-stolpen förra veckan med hjälp av en kollega. 4% ljusinsläpp, börjar bli svart nu, like it! Framrutor kvar enligt den preliminära planen, men jag är bra sugen på vindrutan också det får de vänta ett tag..
Hakade på Mathias (kollega/vän) till firman i lördags för att göra iordning kvällen färdfordon (hans A4) till Västerås träffen westaroze #1, slutat med att jag började småpilla och fick idén att lacka mätarringarna vita, personligen tycker jag det gav en lite kick bakom ratten, vad tycker ni andra här?
Lämna gärna en kommentar i övrigt, tips, ris eller ros.