idag har vi rivit ner , grenrör- turbo- L-bow osv grenröret satt hyffsat , turbon dessvärre satt med 1 bult men vi tog oss ifrån Gbg- Linköping iallafall även Lbow satt mot Downpipen med 1 bult
så nu är packningar och pinbult beställt , även en 1,3bars till kylarn samt fjäderbenstag fram & bak
Vad är planerna för denna då? Bytte du mot Saaben eller var tog den vägen?
än så länge har vi inte failat , men hur man nu misslyckas dra åt bultar osv mer lr mindre hela bilen är lite klatigt. ventilkåpan satt inte heller så vi ska gå genom allt.
Har sett denna till salu både på blocket och Nissan gruppen på facebook, riktigt fin är den Konstigt att han bara satt turbon och det andra med en bult, nån hade bråttom och ville ut och köra kanske, haha. Men aja gött att du tar hand om det iallafall, kommer följa och se vad du hittar på för kul
Har sett denna till salu både på blocket och Nissan gruppen på facebook, riktigt fin är den Konstigt att han bara satt turbon och det andra med en bult, nån hade bråttom och ville ut och köra kanske, haha. Men aja gött att du tar hand om det iallafall, kommer följa och se vad du hittar på för kul
mer eller mindre en känsla av att man gett sig in på något man kanske borde skitit it.. det är inte jätte enkelt då det är trångt men tar man sig tiden så går det säkert , vi kommer bulta turbon på grenröret och hinka ner den om det går
mer eller mindre en känsla av att man gett sig in på något man kanske borde skitit it.. det är inte jätte enkelt då det är trångt men tar man sig tiden så går det säkert , vi kommer bulta turbon på grenröret och hinka ner den om det går
Precis, ska man greja kan man lika gärna göra det ordentligt. Man har ju sett folk göra "skit" lösningar förr, men detta var något utöver det vanliga
pinnbultarna kommer lossna om du inte punktar ... tro mig du vill inte det... ;D
dom sitter med locktite som har härdat + de värsta låsbultarna man tydligen kan ha - koppar som e perfa för detta om det lossnar köper jag toppmonterat turbo ist för jag vill fan inte riva detta igen haha