Provkör och bestäm själv. Men M3 är 1000 ggr snyggare. Men RS4 är ju en ruskigt grym bil, speciellt den nya med 40/60 drivning. Den fick tom högre poäng i körglädje än bmw M5 i, tror jag, teknikens värld. Första gången audi tar bmw i den viktigaste "grenen". Men det kommer ju en ny M3...när vete fan men den kommer. 400 hk V8.
när du la in porsche i diskutionen så blev iaf mitt val enkelt
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Båda bilarna är ju så heta men rs4an är typ 100 kg tyngre och mycket dyrare är det inte runt 200 000kr mer den kostar än m3an? sen kan du ha Smg lådan till m3. Bakhjulsdrift är heller aldrig fel, vet inte hur rs4an är med sin fyrhjulsdrift men men.
tycker du ska provköra dom och kolla vilken du tycker bäst om.
vänta tills den nya m3an kommer ut, den ska ju ha en v8 sägs det så den är det säker bra drag i. Eller köp Csl finns en 03 på blocket nu.
Båda bilarna är ju så heta men rs4an är typ 100 kg tyngre och mycket dyrare är det inte runt 200 000kr mer den kostar än m3an? sen kan du ha Smg lådan till m3. Bakhjulsdrift är heller aldrig fel, vet inte hur rs4an är med sin fyrhjulsdrift men men. tycker du ska provköra dom och kolla vilken du tycker bäst om.
vänta tills den nya m3an kommer ut, den ska ju ha en v8 sägs det så den är det säker bra drag i. Eller köp Csl finns en 03 på blocket nu.
Körde RS4:an igår och den var verkligen skit rolig att köra. tyckte det var nice när man tryckte på s knappen så trycktes sätet in precis mot kroppen, ska tilläggas att man sitter som i ett skruvstäd redan innan det. Grymt sköna stolar, kanon fin inredning! Sedan den motorn med fyrhjulsdrift kan knappt bli bättre. har dock inte kört m3 så den kan jag inte jämföra med.
Båda bilarna är ju så heta men rs4an är typ 100 kg tyngre och mycket dyrare är det inte runt 200 000kr mer den kostar än m3an? sen kan du ha Smg lådan till m3. Bakhjulsdrift är heller aldrig fel, vet inte hur rs4an är med sin fyrhjulsdrift men men. tycker du ska provköra dom och kolla vilken du tycker bäst om.
Mvh Fredde
Vet du vad audi är kända för?
Haha. jo men jag menade att jag aldrig har kört en fyrhjulsdriven bil:rolleyes: