Följde projektet på 335´an slaviskt, sen av någon anledning har jag missat detta?! Men nu ca 1H senare så är jag med på snusket, och kan knappt vänta på film! Riktigt grymt jobbat, All respekt till dig!
Följde projektet på 335´an slaviskt, sen av någon anledning har jag missat detta?! Men nu ca 1H senare så är jag med på snusket, och kan knappt vänta på film! Riktigt grymt jobbat, All respekt till dig!
Dåligt med skrivet här nu på sistone men har icke glömt har bara haft mycket att göra Har i varje fall varit så seriös att jag har skrivit ett manus till kommande film haha! Ser röda mattan och Oscarspriset i en närliggande framtid Så ha lite tålamod det kommer!
Dåligt med skrivet här nu på sistone men har icke glömt har bara haft mycket att göra Har i varje fall varit så seriös att jag har skrivit ett manus till kommande film haha! Ser röda mattan och Oscarspriset i en närliggande framtid Så ha lite tålamod det kommer!
Körde som en idiot gjorde du också i morse klockan 06 igenom stan
Körde som en idiot gjorde du också i morse klockan 06 igenom stan
Har varit så jäkla körigt så har knappt hunnit med nånting men här är iaf nånting! Kommer inom kort komma mer, ska köra 402m i helgen, sen håller jag på att samlar ihop material till filmen. den kommer bli awesome!
http://www.garaget.org/video/146774 Blev lite kort och för lite material men gjorde vad jag kunde av det jag hade, råka ut för ett mindre missöde igår men är snart på banan igen!
Skit fäste i aluminium som inte palla med, kunde gått värre nya prylar på väg hem och hoppas innerligt att jag hinner få dom innan säsongen är tokslut o vit pest faller från himmelen
HereComesTrouble skrev:
Hur gick det med 402m körningen?
Mja inge vidare, opreppad bana o däck som får nanknang att vara lyx , 12:31 med hjulspinn 1,2,3,4:an