Det är rätt, bara på det direkt efter blankt papper blir kalas!
Självklart
ChrizLoud skrev:
Låter riktigt fylligt o gött nu ju! Dina grannar måste älska dig!
Tack! synd att inte jag kan fånga ljudet riktigt bara, helt brutalt irl hahah jo känns ju som att man lär bli jätte poppis när man startar kl sex på morgonen när man ska till jobbet har beställt en Zoom H1 mikrofon, så fort jag fått hem den ska ni få höra på riktigt ljud!
Ok tack för info! Min bil låter grymt bra med eismaan race avgassystem. Men igår kväll kom det en vit m3 cab e93 med svart tak som hördes nåt fruktansvärt coolt och vi rejsa lite men det va för mkt bilar. Då tänkte jag att han måste ha det här kittet samt nåt överjävligt avgassystem. Ha det
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Tja! De har varit lite dålig aktivitet här på ett tag, har inte hänt nå mer sen avgasbygget för jag håller på å renoverar kåken hemma men så snart det är klart kommer det ske lite ändringar inför sommaren, kommer nog landa på strax under 700 häst och 620 i vrid på hjulen enligt mina beräkningar, stay tuned
Ho ho ho så här i juletider! har inte hänt ett skit än så länge mer än att V/M-sprutet är komplett o ska monteras in, har beställt tid för foliering (hör och häpna) men tror jag har ett riktigt schyst tema på g! SAMT! möjlig sponsring som gör att det kommer komma en riktigt jävla frän video nu i vinter! Stay tuned
Ho ho ho så här i juletider! har inte hänt ett skit än så länge mer än att V/M-sprutet är komplett o ska monteras in, har beställt tid för foliering (hör och häpna) men tror jag har ett riktigt schyst tema på g! SAMT! möjlig sponsring som gör att det kommer komma en riktigt jävla frän video nu i vinter! Stay tuned
Låter riktigt spännande Kör nu lugnt å fint i vinter så vi slipper se tråkigheter här
If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"