Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Roligt projekt.. kommer verkligen följas! Har själv precis lackat mina stänskydd men gjorde det enkelt för mig och valde T6 spoilern bak istället för R-design
Fakta:"En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."
Roligt projekt.. kommer verkligen följas! Har själv precis lackat mina stänskydd men gjorde det enkelt för mig och valde T6 spoilern bak istället för R-design
Haha jo men jag hade ju den orginal!! Blir nog nya stötfångaren snart.. Ser ungefär likadan ut som R-Design fast utan spoiler
AndersE76 skrev:
Snyggt, prem lagd!
Hojta till om du vill byta dina trälister mot alulister.
Tackar, hehe jag är ganska nöjd med mitt trä än sålänge
--
Helhet
Surfplatta kopplad till OBD plugg och BT HiFi Reciever så kan mäta alla möjliga värden och spela spotify med bra kvalitét
Haha jo men jag hade ju den orginal!! Blir nog nya stötfångaren snart.. Ser ungefär likadan ut som R-Design fast utan spoiler
AndersE76 skrev:
Snyggt, prem lagd!
Hojta till om du vill byta dina trälister mot alulister.
Tackar, hehe jag är ganska nöjd med mitt trä än sålänge
Melmac: Torque finns till Iphone också, rekommenderar Pro-versionen, det är värt pengarna. OBDII-pluggen kan du köpa på eBay för inte ens hälften av summan som Kjell tar men visst, 150kr har väl de flesta råd med. Du gör dock inget annat med OBD-pluggen än att läsa av bilens elektronik, du använder den INTE till att streama musik alltså.
Jag förmodar att Lorrden har en bluetooth-adapter inkopplad i AUX-uttaget och sedan ansluter telefonen mot den.
Melmac: Torque finns till Iphone också, rekommenderar Pro-versionen, det är värt pengarna. OBDII-pluggen kan du köpa på eBay för inte ens hälften av summan som Kjell tar men visst, 150kr har väl de flesta råd med. Du gör dock inget annat med OBD-pluggen än att läsa av bilens elektronik, du använder den INTE till att streama musik alltså.
Jag förmodar att Lorrden har en bluetooth-adapter inkopplad i AUX-uttaget och sedan ansluter telefonen mot den.
jaha, nu klarnade de lite Var musiken jag var ute efter (Y)
Lyckades med något ytterst lustigt här om dagen när vi va ute och provade AWDn i snön, kopplingsdrevet till generatorn beslöt sig för att ge upp (markerat med röd ring på bilden) det va ett spännande projekt att byta detta Så när jag hade ner insuget (Sitter över generatorn) så blev det att göra ordentligt rent och på med nya packningar
Även borttagna ljuddämpare bak och andra slutrör, och till er andra som har en T6a så rekomenderar jag inte detta, durar nått fruktansvärt när man ligger runt 100-120 -.-