Tjena!Heter Dennis, är 21 år och bor i södra dalarna. Jag har allmänt lite förmycke ideér och för lite penger. Typ som dom flesta bilintresserade "ungdomar" alltså
Märke & modell: Bmw e30 325i
Årsmodell: 1986
Historia: I två år har jag nu tänkt att jag skulle börja köra drifting med en 745:a, finns en projekt tråd här på garaget. Men efter en del komplikationer och att jag aldrig velat haft en volvo egentligen att bygga på utan den "skulle" bara ha varit en isbil men spårade ur... Som i princip alla mina projekt helt enkelt.
Sagt och gjort så såldes bilen i delar. Letandet var i full gång... efter en 200sx s13, men efter att jag letat i ca: en månad så började jag kika runt på annat och fann mitt tycke igen till dessa underbara bilar, bmw e30 som va min förstabil dessutom och en bil jag därför känner något alldels extra för. Alla vet hur deras relation var för sin förstabil. Men min e30 och jag fick ett drastiskt slut efter att jag blev påkörd och bilen blev inlöst pga. att den blev ramsne.
Så vad skulle inte va bättre än att kunna stilla mitt begär efter en till e30 och dessutom få en fin lek/driftbil?
Hittade ett ypperligt objekt som va i rätt prisklass. Åkte ner påengång och syna den, inget utställningsskick och allmänt sunkig av tidigare ägare. Men slog till för att de kändes rätt, var en bit påväg med mitt tänka mål och att den va billig
Så NU ska de bli av! Och våren 2015 SKA jag börja köra
[ ] Inte påbörjat, [/] påbörjat, [X] Klart
Ska Göras: "Uppdateras med tiden..."
Övrigt:Gått tidigare som banbil
Utgångprojektet: