äntligen är allt klart i främre delen av buren nu kan jag börja svätsa dit boxarna och skruvar monteras i plattor osv helsvetsning osv innan ja gör bakre del
Men är inte så många ställen som är bockade men skönt ändå faktiskt slippa det notchningen tar nog med tid. Speciellt dom där det blir kryss o väldigt långa anslutningar mot varandra
Svetsat det mesta idag lite kvar men boxar o skruvar o rubbet är fastsatt och svetsat buren är nog mer än halv färdig nu Har bakre strävor kvar o göra sen lite förstärkningar osv vid astolpsbågar
händer lite här faktiskt större delen av buren klar skall göras förstärknings plåtar mm men börjar bli nöjd
har även rivit isär min skyline för sälja karossen lös som rullande chassi så testar rb25 i inte så mkt att bygga om endå antingen r33 frambalk eller bygga fästen från org balken
Ser ut o bli i helgen hoppas jag Fredag kväll ser det ut som.just nu Men inte 100 jag behöver balken men vad var det mer du behöver Va mkt mer jobb bygga om.för styrväxel på r33 balk Än med s13 motor fästen men skafundera kanske ä.gött ändå
Hört att man bara få ha de förstäkningarna i A-stolparna om buren är byggd av licens svetsare. Kolla upp det innan du bränner dit dem med SBF om du skall köra Pro-int
Hört att man bara få ha de förstäkningarna i A-stolparna om buren är byggd av licens svetsare. Kolla upp det innan du bränner dit dem med SBF om du skall köra Pro-int
Dom är borttagna nu. Så jäkla sjukt reglemente nör det gäller de. Men. Lika bra göra rätt
Nu har det hänt massor sedan jag var här sist inte haft dator så mest updaterat på mobilen en längre tid på facebook Nyqvist Drifting Team om du inte gillar det redan gå in o gör det
var o köpte mig lite delar byggde mig ett 3,5 "RF avgasystem
maskinrummet o äntligen fick jag hämta mitt rocketbunny kit V2 montering pågår just nu inpassning och hjulhus byggs om lite