japp ska tona om rutorna 5% tror det är 15% insläpp nu bak alltså. sen vill jag ju byta front till M3ans samt backspeglarna, kanske kommer det på spacers beroende på hur fälgarna sitter sen har planer på att byta in bilen mot en bmw e46 330 Cab också men har inte riktigt bestämt mig ennu så jag har lite pill kvar
led ljusen finns på ebay men köpte av en kompis som importerar bmw saker från tyskland så köpte mina för 1300kr av honom då på ebay ligger det runt 1500kr så samma pris ungefär
gamla fjädern och nya skiljer 40mm work work samtidgt som man förklarar för tjejen vad allting är och hur man gör då hon vill lära sig sådär ja uppe med nya krängningshämmare också samt svart målade bromsok bak trillar i också sänker 20mm bak. nya och gamla ljuddämparen utblåset vart en aning större en vad jag hade trott men älskar den lilla uppåt böjjen
Sådär så kom bimmers dekalen på ville inte ha den på rutan som ALLA andra har så satte den här sen vart det en tvätt av bilen också nu när våren närmar sig:)
sommarfälgarna åkte på igår kunde fan inte bärga mig! så på bilden ser den fortfarande lite hög ut då jag inte hade kört med den alls efter fälg bytet! och så va det en kall morgon imorse men de va inte halt trotts -3 grader så det va ju bra ska ut och fota lite ikväll så får se om det kommer upp något här då
slänger upp en bild på min älskling imorgon blir det för 3de gången att hämta ut min framskärm som ska lackas då den vart sönder /bucklig i affär när jag skulle hämtat ut den men nu säger dom att den inte har några skador så det väntar å se...
nya skärmen hemma från lack! gött bara demontera den gamla och slänga på den nya! nya på skit nöjd! eftersom jag tvättade bilen och waxade den och den helt plötsligt började hagla fick jag improvisera.. får stå såhär tills imorgon då vi drar till elmia