Lådan har kommit, dock så glömde dom att skicka med Paddelsystemet men de kommer nog
även påbörjat infästning för splitter, de är limmat nu men de ska även plastas fast i splittern för mer stabilitet.
Sen börjar kolfiber delarna falla på plats, dock väldigt väldigt kort med tid så påtok för få lager klarlack hinner läggas eller ens mellanslipas, så detta får tas efter elmia
Aaah! Jag blev lite besviken när jag såg bilen på elmia (då jag inte kollat in på garaget på väldigt länge) och såg den i det skicket. Trodde först att du hade kvaddat bilen och slängt ihop en halvkass lagning
Ser fram emot att se den på gatebil mantorp i sommar i mer färdigt skick då
Aaah! Jag blev lite besviken när jag såg bilen på elmia (då jag inte kollat in på garaget på väldigt länge) och såg den i det skicket. Trodde först att du hade kvaddat bilen och slängt ihop en halvkass lagning
Ser fram emot att se den på gatebil mantorp i sommar i mer färdigt skick då
Tusen tack till Emil som köttade järnet och fick ordning på allt Samt Viktor Och Dahlbäck racing för lånet av bänken !!
Per som hängde med o hjälpte till med allt som skulle göras kung !!
vi hade massa strul med gasspjällen hela dagen så de la vi säkert 4 timmar på att felsöka o jävlas med .
fick några pulls men de va för mycket strul på gasen för att vi skulle vilja fortsätta, 731HP på hjulen lämna den med snäll tändning och safe soppa mapp.
Efter avslut av säsongen på Mantorppark under gatebil så vill jag summera säsongen som en riktigt lyckad sådan.
Har haft diverse strul under hela säsongen men sånt har vi räknat med alla problem är uppskrivna och ska betas av i vinter.
Efter 4 besök på mantorp så har de kapats 2sek per besök och de känns bra.
sista gången körde de på slicks men chassit är inte alls satt för slicks så oklar hur mycket fördel de har, Bygger inte jätte mycket värme i däcken när chassit är jätte mjukt.