Då drar vi igång ett projekt för min E90! Målet är ett stance/race stuk på den men fortfarande håla de cleant och snyggt :) Lägg gärna en prem och kommentera förslag för vad du tycker jag ska göra!
Använt en app som heter bmwhat med hjälp av deras egna OBD adapter som man beställer från tyskland Där kan man koda in allt möjligt kul, tex blinkers, styrka på belysning, elhissar, släcka felkoder, kolla värden och temperaturer i bilen.
Använt en app som heter bmwhat med hjälp av deras egna OBD adapter som man beställer från tyskland Där kan man koda in allt möjligt kul, tex blinkers, styrka på belysning, elhissar, släcka felkoder, kolla värden och temperaturer i bilen.
Kul pryl
Använder du den via bluetooth eller kabel?
Jag skulle vilja använda bluetooth men läste nånstans att pre-lci modellerna som jag har måste köra kabel.
Kul pryl
Använder du den via bluetooth eller kabel?
Jag skulle vilja använda bluetooth men läste nånstans att pre-lci modellerna som jag har måste köra kabel.
Kabel!
Av den enkla avledningen som du säger, preLCi kan endast användas med kabel