Har haft tanken ett tag på att försöka få till en ball V50 med lite nya delar på.. Så när saknaden efter en kombi dök upp så var det bara att börja jaga objekt.. Det ska breddas och sänkas m,m.. Hoppas på att få den klar till... Visa mer
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Dörrarna klara på insidan... Tar även bort p-listerna mitt på dörrarna så då måste man ta bort insänknigen för listen också... Början till ett par kjolar, men inte nöjd med hur det passar mot breddningen på bak dörrarna... Så blir väl att göra om gör rätt...
Tyckte det va skoj o följa din ombyggnad av s80 då jag hade en själv som projekt tills den såldes i höstas. köpte mig en v50 åxo så blev förvånad att du börjat med en. men grymt Skoj! kommer följas o hoppas de finns ideer/lösningar o hämta här
Du är välkommen o följa mitt projekt o hoppas jag kan bidra med ideer åxo även om det kommer va mycket mindre projekt
Vart ju inte nöjd med breddning på bak dörrarna så lyckades få tag på en beg.dörr och en fick jag göra om ... Mycket bättre, så nu kan kjol bygget börjas på riktigt efter att gjort om dom tre gånger... Lånade fälgar men blir samma stuk på mina...