Tjänare alla igen. Ska göra denna tråden bättre än dem andra varit. Nu har jag ju lärt mig lägga upp bilder. Jag kommer lägga ut bilder på vad jag gör men inte uppdates så ofta då ekonomin är tajt som praktikant.
Projektet har varit dött ett tag , haft mycket att göra med nu ska vi börja Tyvärr inga bilder nu men kan meddela att turbomoton är ihop, o börjat skruva på maja.
Nu har bilen varit ungefär en vecka i garaget och i helgen åker motorn ur henne ut. Kopplat ur all el och märkt upp, plockat bort lycktor, grill mm. Idag blir det att börja släppa kardanaxeln och dem grejorna så i helgen kan man lyfta ur henne;D bilder kommer:D
Har fullt upp med körkortet just nu så därför inget skrivet men ja, bilen rullar fint igen med en B230Fk under huven, orginal avgassystem, m90 låda med shortshift, 0,7 bars ladd just nu eftersom det fortfarande är inkörning på henne men den har rullat ca 50 Mil sen motorbyte. Dock ska bilen snart in i garaget och få stå undan i vinter. Bilder kommer med lite mycket att göra just nu
Kanske är dags för en uppdatering. Haft så mycket annat för mig på sistonde men ska försöka hålla igång lite. Nu står bilen avställd i väntan på sommar igen men i vinter så är det tänkt att det ska bytas till bättre bromsar, fixa bussningar och väghållning. sen försöka få på 531an jag har liggandes och större turbo mm.
Sorry alla , haft haft så mycket på jobbet och problem hemma med huset mm. Inte hänt ett piss i vinter med henne. Blev av med garaget så hon har stått ute och frusit. Nu ska iallafall den äckliga vinterbilen skrotas så kommer ta hem henne i helgen.