DiwraZ skrev:Vänta nu... 16v fanns väl bara 91? Motorvärmare är INTE fördraget. Det övriga vågar jag inte svara säkert på
AKGuse skrev:tydligen inte då min är från 1992. okej då är en sak klart iallafall tack DiwraZ skrev:Vänta nu... 16v fanns väl bara 91? Motorvärmare är INTE fördraget. Det övriga vågar jag inte svara säkert på
DiwraZ skrev:AKGuse skrev:tydligen inte då min är från 1992. okej då är en sak klart iallafall tack DiwraZ skrev:Vänta nu... 16v fanns väl bara 91? Motorvärmare är INTE fördraget. Det övriga vågar jag inte svara säkert påIngen vanlig bil... Det andra bör va fördraget till viss del. Men inget jag vet säkert
AKGuse skrev:kan tilläga att det är en tysk import så kan vara därför men nej jag har inte sett många glt 940 alls!DiwraZ skrev:AKGuse skrev:tydligen inte då min är från 1992. okej då är en sak klart iallafall tack Ingen vanlig bil... Det andra bör va fördraget till viss del. Men inget jag vet säkert
DiwraZ skrev:AKGuse skrev:tydligen inte då min är från 1992. okej då är en sak klart iallafall tack Ingen vanlig bil... Det andra bör va fördraget till viss del. Men inget jag vet säkert
AKGuse skrev:tydligen inte då min är från 1992. okej då är en sak klart iallafall tack
DiwraZ skrev:AKGuse skrev:kan tilläga att det är en tysk import så kan vara därför men nej jag har inte sett många glt 940 alls!DiwraZ skrev:Ingen vanlig bil... Det andra bör va fördraget till viss del. Men inget jag vet säkertKan ju blivit nåt galet vid importen. Skitsamma. Frän bil i vilket fall
AKGuse skrev:kan tilläga att det är en tysk import så kan vara därför men nej jag har inte sett många glt 940 alls!DiwraZ skrev:Ingen vanlig bil... Det andra bör va fördraget till viss del. Men inget jag vet säkert
DiwraZ skrev:Ingen vanlig bil... Det andra bör va fördraget till viss del. Men inget jag vet säkert